Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΡΙς!!!!!! ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕς ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΩΝ ΤΟΥ





Επειδή ώρες – ώρες κολλάω !!! Θα επαναλάβω τη παλιά μου ερώτηση, ο Σ. Μελέτης ήτανε διευθυντής στο Α΄ Δημοτικό Αργοστολίου τη δεκαετία του 60΄ γιατί τα χρόνια ηλικιακά βγαίνουν. Γνωρίζει κανένας? Αν γνωρίζει θα απαντήσω στο συγγραφέα και εν μέρη σε Αριάδνη. Χουά χα χα χα χα χα χα χα. σε ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ,,ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ
Ο χρήστης Porosnews κοινοποίησε σύνδεσμο.



Σάββατο, 6 Ιουλίου 2013


ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ -ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΩΝ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ


ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΔΥΣΣΕΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ
Για τσι ευχαριστίες σου η ταπεινότης μου θα δεχότανε μερικές «τσακιστές» στο ουζάκι που κάποτε θα πιούμε!
Εκειός ο Αβραάμ πότα θα κατέβει ξέρεις?
ανω   ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ,,  
σε Φωτο από την τελευταιά εξόρμηση,,πριν την νεα φθινοπωρινη σεζόν η Αγία Σοφιά ,και τα Χοργοτα!

Κυριακή, 19 Μαΐου 2013


Ο ΑΡΙς ,,ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ AKOMH , KAI AΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΣΕ!!!


Και εμένα το θεό του πολέμου με κάμανε διάολο με κέρατα και με μια ουρά δέκα μέτρα με κεντρί σαλαχιού σα και αυτό που έφαε τον Οδυσσέα!
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα
 σε Ο ΘΕΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ..... Ο ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
ΕΠΙΣΗΣ  ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΣΧΟΛΙΟ 

Κατάλαβα, κατάλαβα! Πάλε για τη θάλασσα είμαι! Μην ανοίξει το στόμα του κανείς εδώ μέσα! Και αναφωνώ «Πέταξον μεν, άκουσον δε». Και σιγά μη με νοιάσει. Τη πρώτη φορά ζορίστηκα, μέχρι να βγάλω τη πανοπλία μισοπνίγηκα και ξεπάγιασα. Τώρα έκαμα τσι προπονήσεις μου, σε μισό λεφτό τα πέταξα όλα! Έχω και τσι γοργόνες του Αβραάμ, ζεστάνανε και τα νερά, κάθε μέρα για πέταμα θα είμαι μου φαίνεται. Θα βαρεθείτε να με ρίχνεται μέσα. Άσε που θα βγαίνω έδεκει στο Fotis family και θα τρώω και τα κοψίδια μου. Μέχρι τώρα από ψηλά όλο με τη τσίκνα χορταίνω! Τα σάλια μου πέφτουνε, γι΄ αυτό βρέχει συνέχεια. Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα. σε ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΘΕΩΡΕΙΑ ΑΠΟ ΑΡΗ ,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΝΝΗΙΟΥΣ

Μα τι λες τώρα ορέ Βλιχέ? Κοίτα τι ωραία παιχνίδια παίζει η ιστορία: Αφού εμείς λεγόμαστε Ρωμιοί, Ρωμαίοι δηλαδή, πως θα γράφαμε για την αντίσταση τση Σάμης των Ελλήνων? Και οι Ρωμαίοι άλλη πλάκα! Ποιοι Ρωμαίοι? Οι Φράγκοι κάτσανε στη Δυτική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Τελικά οι Ρωμαίοι τι γίνανε μετά τη πτώση τση Πόλης? Απλά δεν υπάρχουνε? Χα χα χα χα χα χα. Και για πε μου τώρα αν τσου Άγιους Φανέντες υψώνεται από την Εκκλησιά ο δικέφαλος αετός δεν είναι «ιεροσυλία» για τσου πεσόντες Σαμικούς?? Είναι σα να πηαίνουμε στο Μεσολόγγι και να υψώνουμε τη Τούρκικη σημαία!! Μεταξύ μας ορέ Βλιχέ δε ξέρω η ιστορία παίζει, ή τα πρόβατα??? Επειδή από παλιά σε ξέρω πιο γνωστικό από μένανε έχεις απάντηση? Αυτά παλιόφιλε Δικέλη. Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα. σε ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΑΜΗΣ ΑΠΟ ΔΙΚΕΛΗ ΒΛΙΧΟ

Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ!!!,, (ΣΥΝ-ΣΥΓΡΑΦΕΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ)

ΚΑΙ  ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΎ,, ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΙΜΗ ΓΝΩΣΗ  ΣΤΟ ΟΜΗΡΙΚΟ  ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ!  ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ - ΚΑΙ ΕΥΧΗ ΑΠΟ  ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΑΡΙς
ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ  ΑΡΙς ΑΠΟ ΑΒΡΑΑΜ,, ΟΠΩΣ ΤΟ  ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ,, Ο  ΑΒΡΑΑΜ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ  ΑΜΕΣΑ!

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΔΙΩΤΗ ΑRIS





Θανασάκη (Σάκη) ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ (άλλο η φιλία και άλλο η ιστορία, εκεί κοντράρουμε λίγο αλλά καλή καρδιά πάντα). Ευτυχώς που μου το θύμισε ο Poros τσι προάλλες γιατί εγώ ξεχνάω και τη δική μου γιορτή, με τσι γιορτάδες δε τα πάω καλά, μπορεί και με την Οδύσσεια το ίδιο. Χα χα χα. Και για δε μου λές τώρα poros άμα βάλουμε το λιμάνι του Φόρκυνα στη Σάμη πως γίνεται να είναι το λιμάνι του Ρείθρου στο Πόρο? Αφού κατά τα λεγόμενα το καράβι της η Αθηνά (Μέντης), το άφησε μακριά από το παλάτι του Οδυσσέα όχι απουκάτουθε? …«Μακριά απ᾿ το κάστρο το καράβι μου στα ξώμερα προσμένει, κάτω απ᾿ το Νήιο το πολύδεντρο, στο Ρείθρο το λιμάνι»… Και τι λέει αυτό, ότι τον Οδυσσέα τον αφήσανε οι Φαίακες κάτου από το παλάτι του. Άρα πάμε Φόρκυνας στον Πόρο με το παλάτι στα Τζανάτα και το Ρείθρον το λιμάνι που?? Στη Σάμη? Ίσως αν και κομμάτι δύσκολο. Μας περισσεύει όμως η Μελισσάνη σα σπήλαιο των νυμφών. Πρέπει να βάλουμε τον Αβραάμ να μας φτιάξει μια σπηλιά. Χα χα χα. Έλα Αβραάμ σαν από μηχανής Θεός να σε ΤΟΥ ΡΕΙΘΡΟΥ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ!
ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ  ΣΤΟΥΣ  ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΑΡΙς
ΜΕ ΤΟ  ΔΙΚΙΟ ΣΟΥ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΕΡΙΔΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΙΟ,,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ,, ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΑΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΙΘΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΡΙΣΣΟ,,! ΑΛΛΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΣΤΑΘΜΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΙΑΖΩ ΚΑΙ ΠΝΙΓΩ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΣΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟ! ΕΙΔΟΜΕΝ ΟΜΩΣ! ΚΟΝΤΟΓΙΟΡΤΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ,,ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ σε Η εμπνευσμένη όραση του Ομήρου Σκύλλα και Χάρυβδη

Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012


Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΟΥ ,ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ,ΕΓΙΝΕ ΕΠΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗ ΑΒΡΑΑΜ

ΠΟΛΛΟΙ  ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΟΙ  ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ARIS, ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΠΝΕΥΣΗ
ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ  ΤΗΝ ΑΝΩ ΕΙΚΟΝΑ  Ο ΚΑΛΟΣ  ΦΙΛΟΣ  , ΑΒΡΑΑΜ ΠΑΝΑΓΑΤΟΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου