Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

ΜΕΤΑ ΤΗΝ "ΘΕΙΚΗ" ΑΜΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΙΞΕ ΣΤΙΣ ΕΛΙΕΣ ΜΟΥ,,Ο ΑΡΙς,, ΕΡΙΞΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ

1 σχόλιο: ΣΤΟ  


  1. Δηλαδή μπαίνουνε τα θεμέλια για την πρώτη εν Πόροις Οδυσσειακή Εθνοσυνέλευση??

    Ωραία ιδέα!
    Εγώ θα έρτω με τη στολή μου και τη χατζάρα του Αβραάμ πειράζει? Χα χα χα.

    Υπάρχει ένα πρόβλημα: Άμα το ρίξουμε στα κοψίδια και τσι ρομπόλες πόσες Ιθάκες θα βγάλουμε? Μία θα λες εσύ, τρείς θα γλέπει ο άλλος!!
    Να νερώσεις το κρασί όπως έκανε ο Οδυσσέας, τρία νερό ένα κρασί, γιατί άκρη δε θα βγάλουμε. Και από ποιά πηγή θα βάλουμε το νερό?
    Τώρα εγώ δε νερώνω τη ρομπόλα μου και είναι πρόβλημα, θα κρατάω και χατζάρα βράστα, φυλακή θα με κλείσεις μου φαίνεται…

    Στα δύσκολα να βάζεις τσι Χαβανέζες να χορεύουνε όπως στο μπάσκετ ρίχνουνε τσι τσιρλίντερς.
    Βέβαια άμα δει αυτά αηπάνουθε ο Αινήσιος ο γεροξεκούτης τονε γλέπω ντυμένονε μασκότ του Ολυμπιακού (Ολύμπιος γαρ) να χορεύει τσιφτετέλι με τσι χαβανέζες και πάει η συνέλευση!
    Έχει πολλά προβλήματα αυτή η μάζωξη αλλά θα είναι ενδιαφέρουσα .
    Ψηφίζω ναι και ο Δίας βοηθός!

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου