Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

ΑΒΡΑΑΜ,,ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕΣΕ ΙΘΑΚΗΣΙΑΚΟ ΠΟΛΕΜΟ,,ΣΤΟ ΕΠΟΣ ΑΡΙΑΔΑΣ ΣΤΕΙΛΕ ΝΕΕΣ ΦΩΤΟ!


ποιας ιθάκης ενοείς γιατι εχουμε μπερδευτει! της τωρινής δεν της παιρνει κανεις το οναμα πάντωσ ,,οπότε να μην φοβάστε χαχαχαχα! για την αλλή ,,το δικό μου πιστευω,,μεταξύ μας, είναι εκει δεν εχουμε πια αντιπαλο,,παιζουμε μονοτερμα! ας αφησουμε την επιστιμη να μας τα πει στην ωρα της! 
ARIS
Χα χα χα χα. Και δε το λύνουμε το θέμα με μια μονομαχία στην εξέδρα του Αβραάμ? σε ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΑΤΟ ΣΧΟΛΙΑΚΙ,ΣΕ ΠΑΛΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ,, ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΥΣΑΝΙΑΙ



Σιλά λοιπόνε! Και για δε μου λέτε εσείς που ξέρετε με σραγίδα το γράφουνε γιατί εγώ έκαμα 6 λεπτά και μουτζουρωμένο μου βγήκε! Χα χα χα. Ο άλλος μεγάλος πολιτισμός! Σιγά τα ωά εμείς τσου πολιτισμούς τσου μασάμε σα στραγάλια! Διδάξαμε τσου Ρωμαίους και δια αυτώνε όλη την Ευρώπη και τσιμπολογήσανε και Αμερική Αυστραλία. Διδάξαμε τσου Τούρκους, αλλά όλο τα ίδια και τα ίδια? Τώρα βαδίζουμε σε καινούριο πολιτισμό εδώ και 200 χρόνια αλλά οι παλιομοδίτες δεν αρπάουνε, εκεί κολλημένοι στα παλιά! Χουά χα χα χα χα χα. σε Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ GREECE


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου