Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

HOMER ITHACA

Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013

ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΟΜΗΡΙΚΕΣ ΘΕΩΡΕΙΕΣ!!


ΣΤΟ  ΘΕΜΑ  ,,ΓΙΑΤΙ  ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΖΑΝΝΑΤΑ "ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ¨"

Διαβάστε περισσότερα »

Ομήρου Οδύσσεια ξ



Κι απ' το λιμάνι πήρε αυτός βουνήσιο μονοπάτι
σε δάσια μέσα, που η θεά του τό 'χε πη πως ζούσε
ο πάγκαλος χοιροβοσκός που νοιάζουνταν το βιός του
πιότερο απ' όλους που ο τρανός Δυσσέας είχε δικούς του.

Ο Οδυσσέας έρχεται στον Εύμαιο που τον φιλοξενεί εγκάρδια και θρηνεί για τον αφέντη του που χάθηκε πια και για τις προσβολές του οίκου του από τους μνηστήρες. Ο ζητιάνος-Οδυσσέας του λέει πως είναι Κρητικός και διηγείται φανταστικές του περιπέτειες καταλήγοντας ότι ο Οδυσσέας έρχεται πίσω του. Ο Εύμαιος δεν πείθεται αλλά ο Οδυσσέας βεβαιώνεται για την αφοσίωσή του.
TA ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ,, ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΟΜΩΣ  ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ,,ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ 
ΟΜΗΡΙΚΩΝ ΝΗΣΙΩΝ,, ΓΙΑΤΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΣΤΟ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ,,ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ!

Μόνε έλα, γέρο, κι όλα σου δηγήσου μου τα πάθια·
πες μου κι ετούτο ξάστερα· ποιός είσαι, κι αποπούθε;
ποιοί 'ν' οι γονιοί σου, ο τόπος σου; με τι καράβι φάνης ;
οι ναύτες πως σε φέρανε στο Θιάκι ; ποιοί παινιένται
πως είναι ; τι θαρρώ πεζός εδώ δε μας ορίζεις.»      
190
     Τότε ο Δυσσέας ο τρίξυπνος του απολογήθη κι είπε
................................................................!!!
Εμένα όμως πρωτόστειλε, γιατ' έτυχε καράβι
335Θεσπρωτικό να ξεκινάη στο καρπερό Δουλίχι.
Στο βασιλέα τον Άκαστο τους είπε να με φέρουν,
μα αυτοί κακά βουλεύτηκαν, για να τραβήξω κι άλλα
παθήματα και συφορές· κι απ' τη στεριά σα βγήκε
πολύ ανοιχτά το πλεούμενο, σοφίστηκαν να βρούνε
340τον τρόπο να με ρίξουνε μες στης σκλαβιάς τα πάθια.
Μού βγάλαν τη χλαμύδα μου, μου βγάλαν το χιτώνα,
κι άλλο παλιό με ντύσανε κουρέλι και χιτώνα,
αυτά εδώ τα παλιόρουχα που βλέπεις κι έχω τώρα·
και προς το βράδυ φτάσανε στο ξάστερο το Θιάκι.
345Σφιχτά μες στο καλόθρονο σα μ' έδεσαν καράβι,
και με σκοινί πολύστρεφτο, πηδήξανε με βιάση
στη γης, και καλοκάθισαν να φάνε στ' ακρογιάλι.
Ως τόσο γλήγορα οι θεοί μου ξέλυσαν τον κόμπο,
κι εγώ με το παλιόρουχο σκεπάζοντας την όψη,
350απ' το καλοπελέκητο κατέβηκα τιμόνι,
πάνω στη θάλασσα έρριξα το στήθος, και τα χέρια
απλώνοντας κολυμπητά βγαίνω στη γης, και τρέχω
κι ανάμερα τους κρύβουμαι στα φυλλωτά τα δάσια.
Του κάκου γύριζαν αυτοί και δυνατά φωνάζαν.
355μα δεν το κρίνανε καλό παρέκει να ζητήσουν,
και γύρισαν και μπήκανε στο βαθουλό καράβι·
κι έτσ' οι θεοί με κρύψανε καλά και δίχως κόπο,
και στην αυλή με φέρανε φρόνιμου ανθρώπου. Βλέπεις,
ακόμα είναι της μοίρας μου στον κόσμο αυτόν να ζήσω.»


ΚΑΙ   MIA   ΦΩΤΟ  ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΡΙΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ,,ΠΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑ


 ΠΕΡΙΣΥ   ΔΙΑΒΑΖΑ  ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!!!
ΚΑΙ  ΕΠΕΙΔΗ  ΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ  ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ-ΑΧΥΡΩΝΑ,, ΠΟΛΛΟΙ,, ΜΥΡΜΗΔΟΝΕΣ-ΘΙΑΚΟΚΕΦΑΛΛΟΝΗΤΕΣ-ΠΟΡΙΟΤΕΣ,ΚΑΙ  ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΩΡΕΙΑΣ ΙΘΑΚΗΣ=ΛΕΥΚΑΔΑΣ,,
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ MEΡΙΚΟΥΣ    ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ  ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΜΕΤΡΗΤΟΙ!!


ΤΟ  ΧΑΜΕΝΟ ΔΟΥΛΙΧΙ  Π,Χ!!
ΕΝ ΑΡΧΗ

33 σχόλια:


ΚΑΙ  5 σχόλια: ΣΤΗΝ  ΑΣΤΕΡΙΔΑ!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου