Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

σχολιασμοι Αρις

Έδεπα με τσι θεωρίες για να μη τα μπερδεύουμε εγώ το Πυροβούνι που μου γράφεις το προτιμάω με τη Πηνελόπη ξαπλαρισμένη τανάσκελα κατά Αβραάμ (πως λέμε κατά Λουκάν αγίου Ευαγγελίου), παρά βουνό - ηφαίστειο. Και τα δύο ηφαίστεια βέβαια αλλά εγώ προτιμάω το πρώτο. Το όνομα Πρόνησος τώρα παίζεται, πια άποψη να πάρω; Το πρόνος κατά άλλους σημαίνει κορυφωτό βουνό άρα Πρόνησος συνεπαγωγηκά βουνόνησο με κορυφές, ή κορυφή, κάπου αλλού πάει το μυαλό μου όχι στο Πόρο. Άμα βέβαια πάρουμε το γιό του Κέφαλου τον Πρόνησο τότε στέκει εκεί κάτου. Αλλά για τα παιδιά του Κέφαλου τίποτα δεν είναι σίγουρο ότι υπήρχαν. Ακόμα και σα μυθολογία δεν το ξεκαθαρίζει. Ο Αρκείσιος που ήτανε και αυτός γιός του Κέφαλου και νόνος του Οδυσσέα, κατά άλλο μύθο δεν είχε σχέση με το Κέφαλο παρά ήτανε γιος του Δία και τση Ευριόδιας, ή κάπως έτσι. Εκειό που σας σώζει είναι μόνο το νησάκι του Αβραάμ άμα το κάμει λίγο πιο κορυφάτο και το πούμε Πρόνησο, αλλιώς το χάνετε το όνομα και μένει το Πρώνοι ή Πρόνοι σκέτο, θεόσκετο, ΣΕ Αναρτήσεις Πρόννων Νοεμβρίου

και ενα  νεότερο
Αυτές πρέπει να είναι βάσεις τηλεβόλων κοντά στα Αντιπάτα – Δαφνούδι. Άλλες δύο έχω δει στο λαιμό της Άσσου. Δεν έχει στον αέρα και κάνα Ρισσιάνο να μας διαφωτίσει… Ορέ δουλειά που ρίξανε να σκάψουνε το βράχο. Έχω την εντύπωση ότι έβαλαν οι Γερμανοί τσού Ρισσιάνους να σκάψουνε με το ζόρι. σε Σε ένα σπήλαιο κάπου στη Βόρεια Κεφαλονια.!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου