Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

για δες καιρό που διάλεξε! (το 4στοιχο Διάκου!)

Αντε και κοντευει και το Πάσχα,,  να ακούσουμε και κανά Τσαμικο!!
ακολουθουν σχολιασμοι  Ρισιανοθιακου,, Αρις

Αρχαίο πνεύμα αθάνατο, αγνέ πατέρα του ωραίου, του μεγάλου και τ’ αληθινού, κατέβα, φανερώσου κι άστραψε εδώ πέρα στη δόξα της δικής σου γης και τα’ ουρανού. Στο δρόμο και στο πάλεμα και στο λιθάρι, στων ευγενών αγώνων λάμψε την ορμή, και με τ’ αμάραντο στεφάνωσε κλωνάρι και σιδερένιο πλάσε κι άξιο το κορμί. Κάμποι, βουνά και πέλαγα φέγγουν μαζί σου σαν ένας λευκοπόρφυρος μέγας ναός και τρέχει στο ναό εδώ προσκυνητής σου αρχαίο πνεύμα αθάνατο, κάθε λαός… Συγχώρα με Κωστή Παλαμά μου, Συγχώρα με, αλλά πήρα ανάποδες… Τι να πούμε τι? Τι να τραγουδήσουμε δηλαδή Κωστή μου? Το τρία παιδιά Βολιώτικα μας κλέψαν την Αννούλα? ή το Όπου Φυσάει Άνεμος σηκώνει τα βελέσια? Χα χα χα χα χα χα χα χα καλή συνέχεια… Μια και σύνορα η αγάπη δε γνωρίζει, κι εγώ ριγώωω, κι εγώ ριγώωωωωω…. Καλά Χριστούγεννα, Καλά Χριστούγεννα!!!! aris σε Κλείδωσε με τον Παρίση ο Κοντογούρης

Συγνώμη αλλά δε μπορώ, θα συνεχίσω γιατί ο φίλος μου ο Ρισσιάνος μου έστειλε το καταλληλότερο:


Συννέφιασε ο Παρνασσός, 
βρέχει στα καμποχώρια, 
και σύ Διαμάντω νύχτωσες, 
που πάς αυτή την ώρα


Πάω γι’ αθάνατο νερό
γι’ αθάνατο βοτάνι
να δώσω της αγάπης μου
ποτέ να μην πεθάνει.

Τσάμικο Ρούμελης (Greek folk song) 

Χουά χα χα χα Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

ΑπάντησηΔιαγραφή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου