Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΑΡΙς ΣΕ ΑΒΡΑΑΜ!,, ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ,,ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ ΜΟΥ!

ΓΙΑ  ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΟΜΗΡΙΚΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΜΑΧΗΣ ΕΚΛΟΓΩΝ,,
ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΜΕ ΟΣΟ  ΜΠΟΡΩ ΑΝΤΙΚΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ,, ΝΑ ΤΗΝ
ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ  ,,ΚΑΙ  ΕΚ ΤΩΝ  "ΕΣΩ" ,, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!!!,
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΑΡΙς!, ΚΑΙ ΑΒΡΑΑΜ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΦΩΤΟ.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ  ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ,,ΚΑΘΟΔΟΥ ΜΟΥ,, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!

ΕΞΑΛΟΥ Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΜΟΥ  ,,ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ  ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ!

1 σχόλιο: ΣΤΟ 

  1. Φίλε Αβραάμ εμείς πρέπει να σε ευχαριστήσουμε που συνεχίζεις να μας κάνεις παρέα δίνοντας ένα ιδιαίτερο στιλ στο χώρο.
    Μεγάλη υπόθεση να μπορείς να εκφράζεσαι μόνο με μια καλλιτεχνική σύνθεση!
    Και μεγάλη υπόθεση πάλε να μπορεί ο άλλος να την καταλαβαίνει, να έχει τη δυνατότητα εμβάθυνσης στη σκέψη.
    Μη ξεχνάς ότι για τους άδειους στο μυαλό και ο Πικάσο ορνιθοσκαλίσματα έφτιαξε.
    Με άλλα λόγια Θιακοκεφαλλονίτικα, άμα δεν πάει πάρα πέρα το ρημάδι το τσερβέλο μόνο βάρος για το κεφάλι είναι.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου