Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ΜΙΑ ΝΕΑ ΟΜΗΡΙΚΗ ΜΑΧΗ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ,,ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ!

 ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΕΝΕΣ ΜΑΣ ,,ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ!!

  • ΠΡΟΝΕΙΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΕΥΣ Αναγκάζομαι να εκφραστώ βιβλικά για να είμαι και εναρμονισμένος με το πνεύμα των ημερων:
    "Αφες αυτοίς. Ου γαρ οίδασι τι ποιούσι". 
    Οταν δε διαπιστώσουν το τεράστιο σφάλμα τους, εύχομαι να μην είναι πολύ αργά.
  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΙ? ΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ  ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ  ΚΑΘΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥ, ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ!
  • Vicky Hionis-Kolaitis Γιωργο δεν ξερω ποιος από τους εξι,(ΜΙΛΑΜΕ ΔΗΜΟ) να με συγχωρεις που θα το πω, αλλα σιγουρα μακρια από μνημονιακους αρχηγούς. Γιατι παρολου που θα ψηφισουμε για τοπικη αυτοδιοικηση, και είμαι η πρωτη που φωναζω ατομα όχι κομματα, αφου ψηφιστουν θα κατατασουν τον εαυτο τους με το κομμα τους ΠΑΛΙ..αυτο είναι το γ@μοτο. Γι' αυτό εγω ΑΠΟΦΕΥΓΩ κάθε συναισθημα και τυψεις εδώ σε αυτές τις εκλογες και θα ψηφισω "του κεφαλιου μου" ανθρωπος επιτυχημένος και με πειρα και μακρια από μνημονια.. γιατι το τριτο είναι ηδη ετοιμο απλως θα μας το σερβιρουν το φθινοπωρο. .και ειδικα εμεις "οι φτωχοι" καλα να παθουμε...Να μου κοπει το χερι...Σεβομαι όμως την επιλογή σου αλλα....
  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ απλα ευχομαι μέσα από αυτό το κουβάρι  Των  συνδυασμών να προκύψει ένα Δημοτικό συμβούλιο, όπως επίσης και τοπικά, στις πληγωμένες περιφέρειες ,με νέα παιδιά, που θα μπορούν να συνεννοηθούν για το καλό του νησιού μας,,και να αφήσουν κάθε κομματική γραμμή, και κατεύθυνση!
  • Vicky Hionis-Kolaitis Καλη επιτυχία! δυναμη! εγω θελω να κλεισει η αυλαια του θεατρο Παρισης ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ!
  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ εγώ έλυσα το πρόβλημα μου,
  • ,Δεν είχα οπότε δεν έχασα τίποτε,, 
  • Θα περιγράψω την μάχη εντός χαρακωμάτων,, 
  • Δεν απαιτώ ψήφους εκτός χωριού μου!!, 
  • και δεν μπορεί κανείς   πια  να με πρεσάρει να τον στηρίξω γιατί ξεκαθάρισα που είμαι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου