Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Ευχαριστήρια ανακοίνωση από τον Παρίση Κουλουμπή

Θα ήθελα από καρδιάς να συγχαρώ όλους όσους συνέβαλλαν στην διοργάνωση του πάντα ζεστού, φιλόξενου και άρτια οργανωμένου αγώνα των Φωκάτων. Ελπίζω ότι η αδιαθεσία μου δεν προκάλεσε αναστάτωση άλλωστε η φροντίδα που μου παρασχέθηκε ήταν άμεση και αποτελεσματική. Λυπάμαι ειλικρινά που δεν κατάφερα να παραστώ μέχρι τέλους σε αυτήν την όμορφη γιορτή του αθλητισμού, μαζί με τους διοργανωτές, τους συναθλητές μου και το εξαιρετικά ζεστό κοινό της περιοχής που με την παρουσία του, επιβράβευσε τον κόπο μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την παθολόγο κα Κατερίνα Μρκουλάτου η οποία μου προσέφερε τις πρώτες βοήθειες, με συνόδευσε στα επείγοντα και με ενίσχυσε ψυχολογικά όταν οι δυνάμεις μου με εγκατέλειπαν, τον μαιευτήρα γυναικολόγο κο Φώτιο Αυγουστάτο, που συνέβαλλε και αυτός στην άμεση επαναφορά και αποκατάσταση της υγείας μου, καθώς και τον Τσάση Δημήτρη εθελοντή του αγώνα από τον ΑΟ Φωκάτων, ο οποίος με μετέφερε εσπευσμένα στο νοσοκομείο και παρέμεινε δίπλα μου έως ότου να βεβαιωθεί ότι είχα συνέλθει. 


Ευχαριστώ επίσης τον κ Νίκο και την κα Κατερίνα Φωκά για το ειλικρινές και διαρκές ενδιαφέρον τους και όλους τους φίλους και συναγωνιστές μου που μου συμπαραστάθηκαν ποικιλοτρόπως. Το πλέον σημαντικό σε κάθε μάχη που καλούμαστε να δώσουμε είναι μην μας καταβάλλουν οι δυσκολίες και να συνεχίζουμε θαρεττά την προσπάθεια. Πάντα υπάρχουν ατυχή γεγονότα τα οποία οφείλουμε να ξεπερνάμε αντλώντας, γνώση και δύναμη ώστε να πετυχαίνουμε τον στόχο μας. Σας περιμένουμε όλους στον 1ο αγώνα δρόμου της Θηναίας Γης τις 20 Ιουλίου στον Αγκώνα και πάλι ευχαριστώ για όλα! Με εκτίμηση ΚΟΥΛΟΥΜΠΗΣ ΠΑΡΙΣΗΣ

ΠΗΓΗ   http://e-kefalonia.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου