Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

και στον Γάιδαρο Καβάλα

Αυτά είναι ζητήματα που θα τα δουν αργότερα ή και ποτέ. Εξάλλου τα πράγματα είναι πλέον καθαρά. Για όλα φταίει ο Κρούσσος.

διαβάστε  

δειτε και μια δικη μου,,ανάρτηση ,,οταν τον εντόπισε η καμερα μου

Δευτέρα, 5 Μαΐου 2014

ΧΡΗΣΙΜΟΤΑΤΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΦΕΙς ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΜΕΤΑΞΑ


Πριν από δύο μέρες είδαν το φως της δημοσιότητας δύο άρθρα που με αφορούσαν. Το ένα ήταν μια δημόσια απαντητική επιστολή απευθυνόμενη προς εμένα του κυρίου Θεοφιλάτου Ευάγγελου του Αθηναγόρα και το άλλο ήταν ένα κείμενο στο Ithaca net του φίλου Γιάννη Κρούσου που έφερε τον τίτλο : «Δεν δεσμεύομαι να είπω την αλήθεια μου»
Για τελείως διαφορετικούς λόγους κρίνω ότι δεν θα πρέπει να δώσω συνέχεια ούτε ανταπαντώντας στον κύριο Θεοφιλάτο αλλά ούτε και να αναζητήσω να μάθω ως δικαιούμαι τον φίλο (φίλους) μου με εντός ή εκτός εισαγωγικών είχαν την φαεινή ιδέα για να μου φορτώσουν αντιδεοντολογικές πράξεις για τις οποίες ουδέποτε είχα συμμετοχή.
Μετά από μια συζήτηση που είχα χθες με τον φίλο Γιάννη Κρούσο αποδέχθηκα την πρότασή του να μην μου αποκαλύψει ποτέ το άτομο που μετέφερε αυτήν την πληροφορία.
Αποδέχθηκα λυτρωτικά αυτή την πρόταση. Δεν θέλω να το μάθω ποτέ ούτε και με ενδιαφέρει. Το αύριο σκέπτομαι μόνο που θα μας καλεί πάλι όλους μαζί να κάνουμε τον τόπο μας καλύτερο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου