Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΚΑΝΑΔΑ

Καλημέρα φίλοι μου της Κεφαλονιάς και φίλοι από παντού. Καλημέρα από το Μόντρεαλ.
Δεν έχω φωτογραφία να σας στείλω. Ο καιρός είναι δροσερός πολύ και ο ουρανός όχι πάντα ξάστερος.
Η χώρα όμως φιλόξενη πολύ και καλοδέχεται τον κόσμο.
Ο Καναδάς ξέρει να κάνει φίλους καλούς και να γίνεται η δεύτερη πατρίδα!
Είναι η δεύτερη φορά που ο Καναδάς μου προσφέρει μια διέξοδο και γίνεται θετή πατρίδα μου.
Η πρώτη, ήταν επί χούντας των συνταγματαρχών
Η δεύτερη, τώρα, με τη χούντα των δανειστών και των τοποτηρητών τους. Όμως πρέπει να το παλέψω αφού την μητρική πατρίδα, άλλοι ορίζουν…
Θα είμαι πάντα κοντά στους φίλους. Και είσαστε τόσοι πολλοί! .
Οι Φίλοι δεν ξεχνιούνται από μένα. Αλλά ούτε και η προσπάθειά μου υποστέλλεται ούτε αναστέλλεται.
Και ακόμα πιο πολύ, η μητρική πατρίδα ούτε ξεχνιέται ούτε παραχωρείται. Θα είμαι πάντα παρών θα είμαι κοντά στους φίλους π’ αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου