Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Περί παύσεως του Συλλόγου Δρομέων Κεφαλληνίας-Παράκληση-Έκκληση

samoli
Η ανακοίνωση της παύσεως της λειτουργίας του συλλόγου ήταν ένα πρόχειρο, βεβιασμένο  και ανεπίτρεπτο γεγονός. Προσωπικά ήμουν υπερήφανη για το σύλλογο παρήγαγε έργο παρά τις δυσκολίες. Δεν έθεσα υποψηφιότητα για τοΔΣ εξαιτίας κακών παρελθοντικών αναμνήσεων από άλλες περιστάσεις συμμετοχής μου σε συλλογικά όργανα και προτίμησα να συνεισφέρω αφανώς χωρίς ιδιότητα. Προσπάθησα άλλωστε για ότι μου ζητήθηκε κατά καιρούς και ήμουν παρούσα σε όλες τις εκδηλώσεις-δράσεις του ή σχεδόν σε όλες.

Την δεδομένη περίσταση δεν ενημερώθηκα σωστά ή για να μην είμαι αρνητική μπορεί να έγινε παρανόηση και αυτό το δέχομαι. Είναι όμως καλοκαίρι πολλοί εργάζονται, δύσκολα μπορεί να ανταποκριθούν σε ένα κάλεσμα συνέλευσης 3 το μεσημέρι .Αυτό συνιστά λόγο διακοπής λειτουργίας του Συλλόγου;
Να μην αναφερθώ για τις αυθαίρετες αλλαγές της ημερομηνίας των εκλογών. Τα μέλη έχουν πολλαπλασιαστεί, ο κόσμος τρέχει παντού. Άλλοι τόσοι θέλουν να γραφτούν στο σύλλογο.
Όλες οι πρωτοβουλίες του στηρίχθηκαν. Που ακριβώς εντοπίζεται το πρόβλημα; Μια χαρά κινούταν και ο πρόεδρος έως τώρα δεν έχω σοβαρά παράπονα.
Τι απονενοημένες πρωτοβουλίες είναι αυτές και πως εστάλη και δελτίο τύπου στα ΜΜΕ, κοινοποιώντας μια ατυχή απόφαση που πάρθηκε εν αγνοία μας. Παρακαλώ τα βιβλία να μείνουν στην θέση τους ή να δοθούν σε εμάς ή σε κάποιο μέλος του ΔΣ και να οριστεί γενική συνέλευση ώρα απογευματινή και ημέρα που να εξυπηρετεί τους εργαζομένους.
Άλλως να παραταθεί η θητεία του τρέχοντος ΔΣ και μετά το πέρας της θερινής περιόδου που θα διευκολύνονται τα μέλη ώστε να παραβρεθούν στην συνέλευση  και να λάβουν χώρα οι εκλογές.
ΠΗΓΗ    E-KEFALONIA.NET

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου