Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΚΙΑ  ΟΑΤΩΝΤΑΣ  ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:

αρη ,,ακουσα οτι με τα χρημματα που γλυτωνουν,,αγορασαν συρματοπλεγμα,,να περιφραξουν το νησι μας,, και θα μας τσου κοτσαρουν εδω από εδω και στο εξης χαχαχαχα,, (μάθανε οτι λιγοστεψαμε,, ή γιναμε καλα από το κουνημα) σε Κλείνουν Δαφνί, Δρομοκαϊτειο
 
 ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΕΦΤΑΣΕ ΛΗΞΟΥΡΙ ,,ΝΑ ΔΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΝΗΜΑ ΧΑΧΑΧΑ σε Κλείνουν Δαφνί, Δρομοκαϊτειο
 
δεν γνωριζω την υπόθεση..., αν την δουμε μπορουμε να την κρινουμε σε NEA E-KEFALONIA.NET
 
O ΑΝΤΏΝΗς οταν πρωτοήρθε στον τόπο μας είπε μια σοφή κουβέντα ,,ότι οσο μενουν θαμένα είναι και πιο ασφαλή.,, Οι κεφαλλονήτες πιστεύω τον έχουμε πικράνει εκτός από μια ομάδα βοηθείας που υπήρξε στον τόπο,, και τους έχει αναφέρει και μπράβο του δημοσια. Οι απουσίες δυδτηχώς ήταν εμφανείς , και για να μην επεκταθώ εκτός τουτόπου μου,, πολλοί χωριανοί μας,, εχουν πληρη αγνοια του τι έχουμε στον τόπο,, ίσως γιατί απλά δεν τους ενδιαφέρει να μάθουν. αμφιβάλω πόσοι γνωρίζουν τι είχε βρεθεί στο Σπήλαιο Δράκαινα,, και πόσοι έχουν επισκεφτει ακόμη και τον μυκηναϊκό τάφο...Φυσικά απορία μου , γιαί δεν εξέφρασαν και η αιρετοι μας την περιέργια να ενημερωθούν σε αυτά τα θέματα., και να ειχαν κάνει έστω μια επίσκεψη. Νομίζω ότι ,και επειδη ποτέ δεν έχει γίνει ένας διάλογος στο θέμα με όλους ,,από φθινόπωρο ,και με την νέα ηγεσία όπως προέκυψε για την επόμενη πενταετία επιβάλεται. σας ευχάριστώ και πάλι για τα σωστά σχολιά σας σε σχολιασμοι συνέχεια!! με Αρις!
σε απάντηση στο Και επειδή φίλοι μου με αναφέρετε και τελείως ερασιτεχνικά ασχολούμαι με την ακριβή τοποθεσία της Ομηρικής Ιθάκης, θα συμφωνήσω και εγώ. Άλλωστε σε προσωπική βάση μάλλον θα χάσω αν το χωριό μου ήταν η Ιθάκη, ούτε είναι δική μου θεωρία, κάτι τέτοιο κάπως έχει ειπωθεί για την Έρισσο από τον Χούπκοκ τον Ολλανδό 100 χρόνια πριν, εγώ απλά νομίζω ότι προσθέτω κάποια λιθαράκια. Η ταυτοποίηση της Ομηρικής Ιθάκης όμως για τα νησιά μας θα ήταν ένας παράγοντας οικονομικής ανόδου και γενικής ευημερίας των ντόπιων επαγγελματιών και κατοίκων. Και τα δύο νησιά είναι διάσπαρτα από αρχαιότητες ανεκμετάλλευτες. Ευκαιρίες πέρασαν και εμείς τις κλωτσήσαμε (εποχή Μαρινάτου κλπ). Είμαι και εγώ εσωτερικός μετανάστης από ανάγκη και δε θα ξεχάσω ποτέ την ημέρα που έφευγα μικρός από το χωριό αποχαιρετώντας τα πάντα, δε θέλω να βλέπω κάτι τέτοιο να συνεχίζεται. Το θέμα είναι ότι όλα αυτά τα χρόνια που πηγαινοέρχομαι άλλαξαν πολλά, οι νοοτροπίες και λογικές όμως όχι πλην λίγων εξαιρέσεων. Δυστυχώς , από το χρήστη consolas.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου