Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Ο..ΕΝΦΙΑ έγινε τραγούδι και σαρώνει! Ακούστε το!

Ο φόρος στα ακίνητα, ο περιβόητος ΕΝΦΙΑ, που προκάλεσε πολλούς κραδασμούς στην ελληνική κοινωνία, έγινε τραγούδι. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ακινήτων και οικοπέδων σοκαρίστηκαν όταν είδαν τα ποσά που θα έπρεπε να πληρώσουν, ειδικά στα πρώτα εκκαθαριστικά που ήταν με λανθασμένο τρόπο υπολογισμένα.


Τώρα οι ιδιοκτήτες ακινήτων μπορούν, ως παρηγοριά περισσότερο, να τραγουδούν για τον φόρο.
Στίχοι:
Σ' ένα σπίτι μόνος να γυρνάω μόνος
να με πνίγει ο πόνος που 'χεις φύγει
σε ένα σπίτι άδειο ψάχνω για κουράγιο
κι όπου να 'ναι η ΔΕΗ μας λήγει
σαράντα τετραγωνικά πώς να χωρέσουν μια καρδιά
που έχει τόσο πληγωθεί και έχει και να πληρώσει
Σαράντα τετραγωνικά μου είχες πει μισά μισά
πήρα το δάνειο μα εσύ την έκανες...
Μου 'ρθε κι ΕΝΦΙΑ, λάθος πίστεψα καρδιά μου ότι ξέφυγα
και μου χρέωσαν ακόμα και το απίθανο
λες και έχω 10 ακίνητα στη Μύκονο
πες μόνος πώς να τα πληρώσω...
Σε ένα σπίτι μόνος να περνάω μόνος
λίγο ακόμα και θα μου σαλέψει
σε ένα σπίτι άδειο ψάχνω για κουράγιο
μα η υπομονή μου τα 'χει παίξει

Πηγή:   http://www.iefimerida.gr  kai kefaloniapress
 
  
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου