Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ



- Ο παππούς μου μου απήγγελε Καβάφη αλλά και Ζαχαρία Παπαντωνίου και με έμαθε να αγαπώ την "Προσευχή του Ταπεινού" μάλλον, παρά την όποια δογματική λατρεία
- Αγαπώ ίσα το βουνό και την θάλασσα και αγαπώ ίσα την ξέρα και την χλόη
- Η θάλασσα με αναστατώνει και με ηρεμεί
- Ο ορίζοντας κρύβει ενδιαφέροντες κόσμους, όχι εχθρούς
- Είμαι φιλομαθής, φιλοπερίεργος και φιλόξενος
- Είμαι χωρατατζής αλλά και ευέξαπτος
- Έχω εμμονές, αλλά και αρκετό φιλότιμο για να τις δαμάζω, όταν χρειάζεται
- Είμαι αισιόδοξος και τολμηρός, ακόμη κι όταν φοβάμαι
- Μου αρέσει η τέχνη σε ανθρώπινη κλίμακα, προτιμώ ένα ξωκλήσι από μία κατεντράλ
- Κατανοώ και συμπονώ και αγαπώ το πρόσωπο, όχι το άτομο
- Η ελευθερία μου είναι δοσμένη απ' τον Θεό ή τους Θεούς, όχι από τον διπλανό μου
- Ενδιαφέρομαι να τα συζητήσω όλα αυτά στην αγορά ή στο καφενείο ή στο μπαρ και χαίρομαι να διαφωνώ όσο και να συμφωνώ
- Η πόλη (ή το χωριό) είναι ο φυσικός μου χώρος, όχι τα κτίρια, αλλά οι άνθρωποί της και οι συνήθειές της...
ΚΑΙ  
video από τη Συνέντευξη Τύπου της ΚΘ΄ ΕΠΚΑ και των συνεργαζόμενων φορέων στην ΠΕ Καστοριάς, στις 30/9/2014, στο φουαγιέ του Πολιτιστικού Κέντρου Άργους Ορεστικού & του Αρχαιολογικού Μουσείου ΠΕ Καστοριάς στο Άργος Ορεστικό, για τις δράσεις ΕΗΠΚ 2014, που αφορούν στο Μηχανισμό των Αντικυθήρων, με ομιλητή τον αστρονόμο & ειδικό ερευνητή του μηχανισμού κ. Ξ. Μουσά, καθηγητή του Παν/μίου Αθηνών
Μοναδική η παρουσίαση του Μηχανισμού των Αντικυθήρων (ο οποίος θεωρείται ο...
FOUIT.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου