Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

O ΑΠΙΑΣΤΟΣ ΔΡΟΜΕΑΣ - απο Δ.Αρμοδορο


 
Είμαι δρομέας ξακουστός
σ' Αθήνα και Περαία,
γι' αυτό και με ζηλεύουνε
όλη μου η παρέα.

Ακούω διάφορες μπηχτές
ότι περνάω κρίση,
πως τώρα στα γεράματα
βρίσκομαι εν συγχύσει.

Όμως εγώ απτόητος
δεν δίνω σημασία,
καθώς η ζήλεια προξενεί
υψίστη αναλγησία.


Τρέχω πρωί ,απόγευμα,
τρέχω παντοιοτρόπως,
τρέχω σε κάμπους σε βουνά,
τρέχω ποικιλοτρόπως.

Όπου κι αν παρουσιαστώ
γίνομαι φόβος τρόμος,
καθότι πάντοτε νικώ
και κρίνομαι εννόμως.

Στον στίβο αν στεκόμουνα
πλάι εις τον KARL LIUIS,
σίγουρα θα χανόμουνα
και θα γινόμουν ΛΟΥΗΣ !!!!

Έχω μετάλλια πολλά
κύπελλα κι αναμνήσεις,
τεκμήρια ακράδαντα
πως να τ' αμφισβητήσεις;

Κάτι όμως σας απέκρυψα,
δεν θέλω να 'χω άλγος,
τα πήρα από την αγορά
να νοιώθω πιο μεγάλος.

Πρώτος πάντα τερμάτιζα,
ποτέ δεν είχα άγχος,
αποκαλύπτω και αυτό
πάντα έτρεχα μονάχος!

Όλα όσα σας έγραψα
κωμικοτραγικά
μην τα παρεξηγήσετε
πάρτε τα για... πετριά.

Μην μου αμφισβητήσετε
την εντιμότητά μου,
και να κρατήσετε για σας
την κωμικότητά μου.
D.ARMODOROS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου