Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

ΤΙ ΕΣΤΙ ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗς


Stamatia VitsentzatouKεφαλονια ενας Παραδεισος στο Ιονιο!


Ο κεφαλονιτης με τα δικα μου ματια..
.
Ο ανθρωπος με το αστειρευτο χιουμορ! 
Με το χαμογελο στο προσωπο που ομως δεν αργει να σε διαολοστηλει κ να σου πει πηαινε στον αγιο να σε καμει καλα.
Που θα σε δει το πρωι κ θα σου πει την καλημερα , καλη σου μερα αφεντη μου η κυρα μου.
Που οταν σε χασει για λιγο καιρο θα σου φωναξει, που εισαι ωρε κ σε εχασα?
Που οταν ενοχληθει μαζι σου θα σου πει παρε ωρε, ορσε να μη στα χρωσταω κουρλιακα εδεπα που εβρεθηκες , που να "μπει ο διαολος μεσα σου!


Που οταν τον πιασει το γλυκη του θα τα βαλει με τον αγ. Γερασιμο κ θα καμει τον κουρλονε για καμποση ωρα, κ οταν ηρεμησει κ θελει να σου δωσει το λογο του, θα σου πει μα τον αγ. Γερασιμο!
Που δεν θα αργησει να φτιαξει τη ριγαναδα κ να σου πει εκαμα ενα φαι πρωτης ταξεως!
Που οταν θελει να σε προειδοποιησει οτι θα φαγωθητε, θα σου πει να δεις που θα γινουμε μπουκουνια η φυτιλια.
Που οταν σε στελνει για νερο θα σου πει , πηαινε για νερο κ μη το ρυπισεις δρομο δρομο!
Που ολη μερα κ αν ειναι μες τον ηλιο δεν τονε πειραζει, μα οταν του πεις το μεσημερι παμε για μπανιο, θα σου πει τωρα? μες το Γιομα?
Που την ωρα του σεισμου θα σου πει μη σε γνοιαζει αφεντη μου η κυρα μου...δεν ειναι η πρωτη φορα που τονε πιανει το γλυκηηηη του!
Που τη μερα της χαρης του Αγιου ενω ξερει τη θα συναντησει θα πει, ωωωω δουλειες πο"χει σημερα ο αγιος!..Κ ενω παρολα αυτα περιμενει στην ουρα μουρμουριζει ετσι γιατι κατι πρεπει να πει, Αγ. Γερασιμε μεγαλη η χαρη σου, αλλα τελειωνε γιατι εχω κ στραβωμαρα (δουλεια)
Που οταν ξερει οτι εχει κανει κατι ενοχλητικο δε θα δυστασει να παει σαν να μη τρεχει τιποτα, παρολο την προειδοποιηση του φιλου, συγγενη η γειτονα, ναι πηαινεεεε κ θα καλοπερασεις.
Που θα παει στον δικο του μαναβη κρεοπωλη η μπακαλη κ θα του πει, βαλε μου κρεας, τυρι η οτι αλλο μα μην ειναι οπως εφκειο που μου βαλες που δεν το τρωανε ουτε τα σκυλια!
Που ενω μεταξυ τους ειναι ιδιοι, ενω συζητανε για καποιον πατριωτη τους θα πουν...Εμε θα μου πεις? για τον θεοκουρλο?
Κ που οταν του μπει κατι στο κεφαλι δεν του γυριζεις που να σβουργιεσαι
Κατα τα αλλα καλοκαρδος , ευγενικος, φιλοξενος κ προπαντων κουρλος για τον αγιο!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου