Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

ΠΟΙΟς ΙΔΡΥΣΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ??

Γεώργιος Καλαφάτης ο ιδρυτής του Παναθηναϊκού.
ΑΠΟ Dionisia Vergi
ΚΑΙ  Orestis Kappatos
Στις 3 Φεβρουαρίου του 1906 ο Γεώργιος Καλαφάτης ( γιατρός ) από τα Δειλινάτα μαζί με τον αδελφό του Αλέξανδρο ιδρύουν τον Ποδοσφαιρικό Όμιλο Αθηνών στο Πεδίο του Άρεως .
Το 1924 μετονομάστηκε σε Παναθηναϊκό Αθλητικό Όμιλο ( ΠΑΟ )







  • Orestis Kappatos Διονυσία μου, κυρά μου, σίορα μου.......γιατί σε παρακαλώ μου κάνεις τέτοια καψόνια????????Το ξέρω κυρά μου είναι από το χωριό μου τα Διλινάτα ο βουρλιζέσμ'ένος που επίε και έφτιαξε αυτήν την ομάδα..........Αλλά τώρα που πρέπει εγώ να το βάλω στα Αρχεία της ομάδας??????Γιατί κυρά μου τα κάνεις αυτά σε φίλαθλο του Ολυμπιακού??????

4 σχόλια:

  1. Για να σου ανοίξω τη καρδιά ακόμα περισσότερο κοντοπατριώτη και πρόεδρος το 1934 ο Γιώργος Γιαννουλάτος από την Άσσο! Άσε εκείνονε το Μεσσάρη που μας ρήμαξε στα γκόλ! Χα χα χα.
    Αλλά ομάδα με γοζέ φανέλες (τέτοιο ήτανε αρχικά το χρώμα του Παναθηναϊκού) σε τι υπόληψη να την έχει κανείς??
    Και εγώ μαζί σου Θρύλος πάντα!!!

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΕΣΑΝΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΚΙΕς ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΣΤΟ ΦΕΙς ,ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ,, ΧΑΜΟς ΕΓΙΝΕ,, ΤΙ ΕΥΧΕς ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ, ΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑ,, (ΜΕ ΤΟ ΓΑΙΔΑΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΜΑΡΙ,, ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΠΑΡΕΙ,,)ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΦΑΝ,, ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΒΑΛΕς,, ΒΓΑΖΩ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ,, ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙς,, ΑΛΛΑ ΠΙΑ,,ΣΥΝΗΘΗΣΑ,,ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χα χα χα χα. Φίλε Γιώργη πάτα τα «σκουλήκια» και τσι «χανούμισσες»!!!
    Τώρα για το άλλο με τσι παρεξηγήσεις για τέτοια πράγματα λόγω που δεν υπάρχει σε μερικούς χιούμορ, να αφαιρέσεις τσι βίζες τσου, αυτοί δεν έχουνε αίμα Θιακοκεφαλλονίτικο, είναι μπαστάρδικο!
    Χα χα χα χα χα χα χα.
    Λοιπόνε για να γελάσεις όταν επήγε ο Μπάγεβιτς στον Ολυμπιακό από την ΆΕΚ παίζαμε ντέρμπυ για το κύπελλο στη Φιλαδέλφεια, (το 96΄ νομίζω). Προμηνυότανε ξύλο και τα εισιτήρια εξαφανισμένα. Μου βρήκε λοιπόν ένας φίλος βαμμένος Αεκτζής εισητήριο στους «original» εκεί που ήταν όλοι μέσα στα συρματοπλέγματα. Τι να κάμω λοιπόν μου έφερε και ένα κασκόλ της ΑΕΚ, το πέρασα στο λαιμό και μπήκα σαν Αεκτζής! Το μεγάλο μαρτύριο ήτανε που άμα βάλαμε το γκόλ τση ισοφάρησης δε μπόραα να φωνάξω γιατί θα με στέρνανε στο νεκροταφείο εκεί κοντά. Αλλά έπιασα στα κρυφά τον πισινό του φίλου!!! Χα χα χα χα. Μετά φάγαμε το δεύτερο γκολ και επανηγύριζα μαζί με τσού αντίπαλους, «αρρώστησα» ρε φίλε, αλλά τι να κάμω! Χα χα χα χα χα. Μου τράβηξαν και μια φωτό και είδα και έπαθα να ξεμπλέξω από το κογιονάρισμα!
    Σιγά μη το έπαιρνα και κατάκαρδα είχα τα γονίδιά μας τση σάτιρας για εμβόλιο. Χα χα χα χα.
    Μια άλλη φορά κάτι Παναθηναϊκοί επήανε μετά από μια ήτα πρωί - πρωί και μου απαρατήσανε απάνου στο γραφείο μου ένα πιάτο με γαύρους και εβρωμάανε κιόλα! Επλήρωσα κάτι χρεωστούμενα, δεν είμαι άγιος και εγώ…
    Ζωή χωρίς χιούμορ είναι ζωή χαμένη πατριωτάκια !

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λογο νησιού δεν εχω βρεθει σε αγώνες,,, και μου λειπει αυτη η πείρα,, αλλά σε συζητησεις ωρων και ειδικα με Αεκζηδες( δεν ξέρω αυτοί μας εχουν ακόμη πιο πολύ μανια από τσου Βάζελους) εχω δώσει ρέστα σε ατάκες και πείραγματα!!!,, Εχω στοιχεία βλέπεις και λόγο στατιστικών και τροπα'ιων που να μου την βγούν,,αυτ'ο τους τρώει άλωστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή