Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ARIS!!!!!!!!


ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ...
POROSNEWS.BLOGSPOT.IN|ΑΠΟ E-POROS

Και γιέ μου – γιέ μου που έλεε κι η νόνα μου, για δε μου λες πιτόρε μου τον Aνεμορούφουλα (τρόμπα Θιακοκεφαλλονίτικα) πως θα τόνε σκεδιάσεις?
Θα καρφώσεις καδρόνι στον τοίχο?
χα χα χα χα χα χα χα χα.

Και μη μου πεις πως δεν υπάρχει γιατί έδεπα ολόκληρο Θιάκι ανάληψε τσου ουρανούς σα τον προφήτη Λιά βοηθειά μας.

Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

Και για να πούμε την αλήθεια οπτικά η Κεφαλονιά χωρίς το Θιάκι δίπλα ΔΕΝ «λέει»!!


ΚΑΙ 1 σχόλιο : ΣΤΟ


  1. Άντε να την πιούμε ρε παιδιά γιατί στέγνωσε το λαρύγγι μας στην αναμονή…
    Εγώ πάντως θα τη παραγγέλνω με το όνομα ένα μπυρόμπολο πλιζ.
    Έτσι από σοβινισμό θέλω να έχει και κάτι από ρομπόλα!

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου