Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

με πιασανε οι καλιτεχνιες μου

και  κάτω με την βοήθεια  ,,του μέγα Αβρααμ,, προσπαθω να λύσω,, τα "προβλήματα "  του Πόρου!!
φωτοδημιουργιες  φυσικα απο Αβρααμ .. οπότε μάλλον αυτον τον ξαναπιάσανε οι καλιτεχνιες του!! Τον ευχαριστούμε και πάλι,, για το  χρόνο , την αγάπη για τον τόπο του, και την πραγματική φιλία του.
επειδή αλάζω  και την εκδοση Ανεμολογίου ,, μόλις τελειωσει πλήρως  !!θα ξαναβάλω τις τρεις τελευταιες
χρονιές κάποια στιγμη,,, να κάνουμε και ένα γκάλοπ,,ποια τελικά ήταν η καλύτερη!!

Ο χρήστης fotisfamily πρόσθεσε 4 νέες φωτογραφίες.
Δημοσιεύθηκε από ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ · 
ακολουθουν μερικοι  σχολιασμοι στο φεις
Katerina Komitata
 ta komitata mhn ksexaseis na valeis
 Βασω Διαμαντατου
Toν Πειραια απεναντι μην ξεχασεις να βαλεις!!!
Σιγα μαρη με τα κομιτατα δε φτανει που σ εχουμε πορο θελεις να μας φερεις και το χωριο σου

 ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ Θα βάλω και την αγαπημένη μου ιταλια

 Βασω Διαμαντατου Tην Αρτα και τα γιαννενα μη βαλεις και φορτωσεις τον χαρτη!

 Katerina Komitata Είπες και μια σωστή κουβέντα Βασω Διαμαντατουχαχαχα

 ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ Επειδή μου το έσβησε,για τιμωρία θαβαλω όλα τα υπολοιπα εκτός κομιτατα 

Βασω Διαμαντατου Ετσι γιωργο!!

 Βασω Διαμαντατου Δε με λες ολες τις αποχρωσεις του μπλε θα δουμε αποψε?Σ αλλο χρωμα δεν κυκλοφορει!!Το κερατο μου!!

 ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ το βραδυ προλαβα να βαλω και λιγο κοκκινο 7

 Βασω Διαμαντατου κοκκινο με μπλε διπλωματικο επεισοδιο προβλεπω

4 σχόλια:

  1. Και γιέ μου – γιέ μου που έλεε κι η νόνα μου, για δε μου λες πιτόρε μου τον Aνεμορούφουλα (τρόμπα Θιακοκεφαλλονίτικα) πως θα τόνε σκεδιάσεις?
    Θα καρφώσεις καδρόνι στον τοίχο?
    χα χα χα χα χα χα χα χα.

    Και μη μου πεις πως δεν υπάρχει γιατί έδεπα ολόκληρο Θιάκι ανάληψε τσου ουρανούς σα τον προφήτη Λιά βοηθειά μας.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

    Και για να πούμε την αλήθεια οπτικά η Κεφαλονιά χωρίς το Θιάκι δίπλα ΔΕΝ «λέει»!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΔΩ Ο ΦΙΛΟΣ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ ΣΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΛΛΙΚΗ,, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΕΙς ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΡΥΣΣΟ,, ΧΑΧΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χα χα χα χα. Όχι ορέ θα φτιάσουμε μόνο τα Κάκαβα !!
    Και τώρα που τελειώνει και το υπόγειο τούνελ σύζευξης να δεις τι θα γένει!
    Θα βάλουμε και διόδια στα Κομιτάτα όπως ο Οδυσσέας χα χα χα.

    Λοιπόνε Κάκαβα έχει και κάτου στη Μεσσηνία κοντά στο δρόμο που ενώνει τη Κυπαρισσία με την εθνική Τρίπολης – Καλαμάτας το ξέρεις?
    Για δε κάνετε μια αδελφοποίηση και να ιδρύσετε το Δήμο Κακαβαίων?
    Κάκακακακα.
    Έτσι κάπως εξεκίνησε και ο Κέφαλος ιδρύοντας αρχικά τον Δήμο Κεφαλής έδεκει στην Αθήνα και έφτασε μέχρι έδεπα.
    Αδελφοποίησε λοιπόνε τσου δύο Δήμους με σύμβολο τη κεφαλή τράου, κατόπι έκαμε απόσχιση και κράτησε το κεφάλι εξ΄ου και Κεφαλονιά ενώ τσου άλλους άφησε τα κέρατα εξ΄ ου και η σημερινή τσου ονομασία Κερατέα.
    Κοιτάξτε λοιπόνε και εσείς μη σας την παίξουνε οι Καλαματιανοί να σας πάρουνε τσου Πρόνους και σας μείνουνε τα κακάβια!
    Και μετά τι θα λέτε ορέ?
    Από Προναία Αθηνά θα το γυρίσετε στην Καζαναία Αθηνά ? ?
    (Κακάβι = καζάνι).

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι,, και το πως χειρίζεσαι τα ονοματα,,,, και τσι τοποθεσίες,,
    είσαι παράληλος με τον δικό μου τρόπο σκέψης,, παρόλο που αυτές τις ήμερες ασχοληθηκά με κύκλους!!χαχαχα.
    σκεφτομαι να κάμω και έναν αστρολογικο κύκλο.., αλλά δεν μου περισευει τοιχίο στο μαγαζί προς το παρόν χαχαχα!!
    Η Κακαβιά άραγε λές να ήταν το εθνικ΄'ο φαγητό στα Κακκαβα,, και γι αυτό τα βυθησαν για να επικρατήσει στο νησι η κρεατόπιτα!!!!? μπορει στον πόλεμο ψαριου και κρέατος να βρέθηκε η λύση ναυαγείου!!! ,, μέχρι το βράδυ θα σε φτιάξω σε μια ωραία ανάρτηση, αρκεί να βρω καμοια καταλληλη φωτο Αβρααμ φυσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή