Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

O DENNIS GERMENIS ,,ΜΑς ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ

Και τον ευχαριστούμε  με τις  πολυ συχνες του όμορφες ενημερώσεις
περισσότερο απο Ερυσσο μεριά, αλλά και για την ιστορία του νησιού, και την συχνη  ποιηση του!!




ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΣΤΗΘΩ

Ονομάζομαι Διονυσιος Γερμενης,
( aka Dennis Germenis) και ζω 50 χρονια στην Αμερικη.
Επισημη μόρφωση δεν εχω,
διαβασμένος ομως ειμαι, πραγματα αρκετα κατέχω.

Γεννηθείς στο ωραιο Φισκαρδο Κεφαλινιας,
ενα χρονο πριν το έτος χίλια εννιακόσια σαράντα τρία.
Μεσοβουνια πήγα στο σχολαρχείο, γυμνασιο Αργοστολιου προχωρω,
και τελικά απο το ναυτικο γυμνάσιο Ιθακης αποφοιτώ.
Για τρία χρονια μπάρκαρα στο " Κεφαλονιά " του Βεργωτή,
δίνω εξετάσεις, του Ανθυποπλοιάρχου παιρνω το χαρτί.
Το δίπλωμα κορνιζαρω και στον τοίχο βάζω,
σύνταξη βεβαια δεν βγάζω.
Τελειώνω την θητεία μου στο στρατιωτικό,
και το έξηντα επτά φεύγω για το εξωτερικό.
Απο τον πατερα μου ειμαι Αμερικανός Πολιτης,
στην Αμερική μένω στης μεγαλης μου αδελφής το σπιτι.
Δουλεψα διάφορες δουλειές, πηγαίνω στο σχολείο,
σπουδάζω γίνομαι ηλεκτρολόγος ύστερα απο χρονια δύο.
Οταν πήγα στην Αμερική οι εποχές ηταν ευνοϊκες,
και οι δουλειές άφθονες και καλές.
Βρίσκω δουλεια σε εργοστάσιο και βοηθός ηλεκτρολόγος πιάνω,
στα τριάντα χρονια που εργάστηκα εκει σε βαθμό μεγαλο φθάνω.
Η Αδελφη μου δυστυχως πολυ νεα αρρωσταίνει,
και απο απο τον ψεύτικο κοσμο τούτο γρηγορα διαβαίνει.
Ο Ανδρας της Αυγουστατος, απο Σαρλατα Κεφαληνιας,
ειχε πεθάνει πριν χρονια τρία.
Δυο μικρά ορφανά οι γονείς τους αφήνουν πισω, αγόρι και κορίτσι,
εξήντα η Μανα μου ήρωας, έρχεται παρέχουμε στα ορφανά στοργή και σπιτι.
Εικοση χρονια η γιαγιά μενει μαζι μας στην Αμερικη,
τα μεγαλώνουμε Κεφαλονιτικα και με Ελληνική αγωγή.
Μιλουν τέλεια ελληνικα,
με μια υπεροχη Κεφαλονιτικη προφορά.
Τελειωσαν πανεπιστήμιο εχουνε καλές δουλειές,
παντρεύτηκαν εκαμαν οικογένειες καταπληκτηκες.
Ειναι τα παιδια μας πολυ τα αγαπουμε,
μας λατρεύουν, ειναι παντα εδω οταν τα χρειαστούμε.
Αγιος δεν ειμαι, στο παρελθόν εκαμα και ακομη κανω λαθη πολλα,
ειναι θέματα προσωπικά και εσάς δεν θα πρέπει να σας αφορά.
Όσους συγγενείς και φίλους πλήγωσα άθελα μου ειμαι παντα ανοιχτός,
αν υπαρχει αγαπη βεβαια χωρις συμφέρον, πρόθυμος για συμβιβασμό.
Με σέβεσαι μια φορα, σε εκτιμώ εκατό,
ειναι στον χαρακτήρα μου, χέρια να μην φιλώ.
Ψυχολογία αρκετή κατέχω,
τους ψεύτες και υποκριτές δεν τους αντέχω.
Ευχαριστω το FB πολυ,
εμαθα ποιοι ειναι οι φιλοι μου οι καλοί .
Κόμματα και πολιτικους δεν υποστιριζω,
δεξιός δεν ειμαι, αλα ουτε αριστεριζω.
Η Μανα μου αγραμματη αλα σοφή,
με δίδαξε οτι οποιος σου τάζει κατι θέλει αμοιβή.
Η γυναίκα μου η Συρλη ειναι γέννημα θρεμα Αμερικανίδα,
αγαπα τους Ελληνες και την Ελλαδα καλύτερα και απο Ελληνίδα.
Απο μια κακοτυχια και του γιατρού απροσεξία,
κατέληξε στην καρέκλα της αναπηρίας.
Εναι κυρία ομορφη και καλη,
ήρεμη αισιόδοξη και απο πολλούς αγαπητή.
Πολυ την συμπαθώ και όσο ζω και αντέχω,
παντοτε θα την αγαπω, φροντίζω και προσέχω!!!!!!!!!
By me, Dennis Germenis
Αν εχετε καιρο διαβάστε το παρακάτω:
Το 1977 ήρθαμε στην Κεφαλλονια για το καλοκαιρι, η Μητερα μου η ανήψια μου η Μαρια,
εγω μόνο για ενα μήνα γιατι δεν είχα άδεια περισσότερη απο την δουλεια μου. Η Μαρια 15 χρόνων τότε
εγινε ενα με τους ντόπιους σαν να ηταν γεννημένη εκει.
Μια μερα η Μανα μου της λέει Μαρια μου πηγαινε στον μπάρμπα Βασίλη Γερμενη ( Τσαρεας, ο Βασίλης τοτες ειχε μια μπαράκα καφενείο και μικρό μπακάλικο ) και πες του μου είπε η Γιααγια μου
να μου δώσεις δυο ρολά " Κωλοχαρτο " Πηγαίνει λοιπον η Μαρια στο μαγαζί και λέει Μπαρμπα Βασίλη
μου είπε η Γιαγια μου να μου δώσεις δυο ρολά " Κωλοχαρτο " οσοι ηταν εκει τρελάθηκαν απο τα γέλια
Της λέει ο Βασίλης σκασμένος απο τα γέλια μήπως σου είπε η Γιαγια σου χαρτί υγείας?? Εκεινη αθώα ...οχι, οχι , σου λέω "κωλοχαρτο " μου είπε.
Της δείνει τα ρολά έρχεται στο σπιτι, το λέει στην Γιαγια της πως γελάγανε στο καφενείο, η Μανα μου της λέει μερικοι το λενε και χαρτί υγείας. Η Μαρια απαντα μου αρεσει " κωλοχαρτο " γεμίζει ο στομα σου λέξη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου