Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

ΠΑΛΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΠΟΡΟ,, ΣΥΝ ΣΧΟΛΙΟ ΑΡΗ (ΠΟΥ ΟΠΩς ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ)

ΣΤΟ  
Που νάμπουνε όλοι οι διαόλοι μέσα μου και όμως τη μπάτησα!!! Χα χα χα,
Χρωστάω κέρασμα, πότα θα έρτει ο Αβραάμ?
Λοιπόνε πρόσεξε την απάντηση:
aris4 Μαΐου 2015 - 1:41 π.μ.
Εγώ πάντως βλέπω τον Αντίνοο στα γουλιά του Αγίου Ικώφ.
Φίλε Αβραάμ «παπάδες» ζωγραφίζεις που έλεε κι ο νόνος μου!
Βλέπω το Γιώργη να σε πετάει στη θάλασσα όμως, χα χα χα.

Άμα αναγραμματίσεις τον «άγιο» Ικώφ βγαίνει Φώκι χα χα χα.
Για το Φώκι πέρασα τον τόπο γιατί έβαλα σαν σημείο αναφοράς τους άσπρους βράχους του δεξιού ακρωτηρίου. Η αμμουδιά λίγο με μπόδαε, και το λίγο περισσότερο φάρδος, αλλά λέω Αβραάμ είναι τούτος ό,τι θέλει φτιάχνει!
Παρά γουρουνότριχα και θάχα πιάσει δεκατριάρι…
Και επειδή νόμισα και έτσι είναι νομίζω ότι είναι, (την παγανιά των μνηστήρων έχει σχεδιάσει και να αφήσει τα σάπια), έσυνέχισα ότι θα τον πετάξεις στη θάλασσα γιατί φέρνει την Αστερίδα στα Βόρεια!
Καλόοοο!

Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.
Σε αυτή τη περίπτωση αυτό το χουά χα χα είναι καταδικό μου, στα μούτρα μου δηλαδής…
Κάκακακακα.

ΠΟΡΟΣΝΙΟΥςςςς
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΣΙ ΑΛΥΚΕς ΚΑΙ 
Ας ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΙΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ!,, ΜΕ ΓΝΩΣΕΙς ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ!!


Εχω αναφέρει για τα  ασβεστοκάμινα, νερομυλους και ένα κάρο δραστηριότητες στην περιοχή μας,,
στην περίπτωση λοιπόν Αλατιού να θυμίσω στους παλιότερους το μονοπώλειο Πετράτου!!! (εξου και το γνωστο
"παρατσούκλι",, ) με το εμπόριο αλατιού που το μεταφέρανε χύμα  με βάρκες από απέναντι,, και πουλιόταν μόνο εκεί,,, επίσης να θυμίσω  τον Γύψο απο Αννινάτα .,,που με την ειδική κατασκευη στο σαρακήνικο που υπάρει μέχρι σήμερα φορτωνόταν τα καράβια τότε,, μέσω πετρελεομηχανης,, που με κορδέλα το φορτωναν στα αμπάρια του ,το εμπόριο  (μεγαλοέμπορος Ληξουριώτης) σε κεράσια-αχλάδια(κοντούλες) δαφνόφυλλο κάρβουνό  έως και γουρούνια!!
ενώ από τα βασικά που έφερναν από απέναντι ήταν  και  τα βόδια!!!!
ακολουθούν μερικές φωτοδημιουργίες Αβρααμ!


ΨΑΡΕΜΑ ΜΑΓΙΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΠΟΧΗς!!
(ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ!1


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου