Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΤΥ

Έχοντας τόσα χρονια ασχοληθεί με την επιχειρηματικότητα σε τούτη εδω την χωρα ,εχω διαπιστώσει απο πρώτο χέρι και εχω νιώσει στο πετσί μου τι σημαίνει "αναπτύσω την επιχείρηση μου στήν Ελλαδα".Εχοντας αναπτύξει την Crepaland και στήν Κυπρο και έχοντας κανει μια τεράστια έρευνα επάνω στήν δουλειά μου σε άλλες δυο χώρες έχοντας συμφωνήσει ειδη σε μια απο αυτές για κατάστημα μεχρι το τέλος του 2015, πιστέψτε με εχουμε τεράστιες διαφορές σύνεσης και νοοτροπίας οσο αφορά τους νόμους και το πως πρεπει μια "Δημόσια διοίκηση-Κράτος-Πολίτης,"να συμπεριφέρεται.Η νοοτροπία αυτή δυστυχώς δεν πρόκειτε να αλλάξει ,παρα μόνο εαν προσπαθήσουμε εμείς οι ίδιο να το κάνουμε.
Βλέποντας κάποιος την σειρά του Mega "ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ ," μπορει άνετα να διαπίστωση πως λειτουργούμε ως κοινωνία και ως κράτος ,σε ολα τα μέτωπα.Εγω απλά αναφέρομαι περισσότερο στόν τομέα της επιχειρηματικότητας ,επειδή αυτή ειναι η ασχολία μου.
Όχι κύριοι ,εαν δεν αλλάξουμε εμείς μόνοι μας,κανένας άλλος δεν μπορει και δεν πρόκειτε να μας βοηθήσει να αλάξουμε σαν χώρα.Ακομη και το χρέος να μας χαρίσουνε και να μας δώσουνε άλλα τόσα,παλι σε 20-30 χρόνια ,θα ειμαστε εδω στόν ίδιο "παρανομαστή," διότι τα όποια κεφάλαια και αν ξαναμπούν στήν χωρα για τυχόν επενδύσεις ,θα γίνουν "ενα ωραιότατο γεύμα"στα χέρια αυτών των Ίδιων επιτηδείων ,οι οποίοι περιμένουν στήν γωνία για το γνωστό σε αυτούς "ΠΑΡΤΥ."


ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΒΑΝΔΩΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου