Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΥΑΛΙΑ

Έχω βρει αυτό το πολύ καλό και γραμμένο με κατανόηση άρθρο.


Να αντιταχθούμε στην «ηθική σταυροφορία ενάντια στην Ελλάδα» καλεί ανάλυση στο Guardian. Η ιδέα ότι η Ελλάδα ως ένα βαθμό αξίζει να παθαίνει αυτά που...
ENIKOS.GR


Επιφυλακτικά μοιράζω  Και  το πιο κάτω σύνδεσμο, γιατί ξέρω ότι δεν είμαι Έλληνας και στη συνέχεια δεν υποφέρω σαν Έλληνες. Αλλά, είμαι άνθρωπος που δεν έχει χάσει επαφή ούτε κατανόηση του τι είναι να είσαι συνάνθρωπος. Ούτε ξέχασα την ιστορία της Ευρώπης και τα βάσανα που έγιναν στην Ελλάδα. Και αφού έχω μάθει την γλώσσα σας, και έχω κάνει οτιδήποτε μπορώ να μάθω για την κουλτούρα σας, τολμώ να λάβω μέρος αυτού που ζήσει η Ελλάδα αυτές τις οδυνηρές μέρες. Και γι' αυτό εντάσσομαι σ' αυτούς που μιλούν για την ανεξαρτησία του λαού σας, την περηφάνια του λαού σας, και την ιστορία σας.
 
Και εγώ προσωπικά, που είμαι και άνθρωπος που σκέφτεται για το πνεύμα και την καρδιά και την αγάπη που δεν έχει καμία σχέση με τα χρήματα ούτε με τη νεοφιλελευθερία των αγορών, τολμώ να στέκομαι μαζί σας σ' αυτή τη δύσκολη στιγμή. Εγώ προσωπικά λέω την όχι στα σχέδια της λεγόμενης Ευρωπαϊκής Ένωσης που δεν είναι ένωση και ψηφίζω για την εξάρτηση του λαού σας, για τη δυνατότητα σας και δικαίωμα σας να χαράζετε την πορεία σας. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα ήθελα οποιοσδήποτε να μείνει σ' μία ένωση που θα συμπεριφερόταν με τόσο χυδαίο τρόπο σ' εσάς. Θέλω να σας ευχηθώ καλή δύναμη και σοφία για το δημοψήφισμα που έρχεται, και εύχομαι να μη φοβηθείτε από κανένα οικονομολογο. Ελλάδα είναι το φως του κόσμου - μιλώντας συμβολικά!!!


Οι Simon Cavendish και Nelly Vagelatou κοινοποίησαν ένα σύνδεσμο.




Κατέρρευσε μέσα σε μια στιγμή όλη η στρατηγική της τρομοκρατίας που είχαν σπείρει οι δανειστές στον «κοσμάκη»…
TOPONTIKI.GR

Αγαπητοί Φίλοι μου, Η καρδιά μου πονάει όταν παρακολουθώ τα τελευταία γεγονότα που συμβαίνουν στην Ελλάδα. Με πονάει αυτή την προσέγγιση που υιοθετήθηκε από την Ε.Ε. Αν και δεν είμαι Έλληνας, αν δεν έχω το δικαίωμα να εκφράσω την υπόψη μου, θέλω να πω ότι εντάσσομαι σ' αυτούς που έχουν ως στόχο τους να υπερασπίσουν τα συμφέροντα των αδύνατων ανθρώπων, αυτών των ανθρώπων που δεν έχουν τη μεγάλη σκηνή ούτε την εξουσία να εκφράσουν τις επιθυμίες τους να ζήσουν απλά και ειρηνηκα. Συναισθάνομαι μ' αυτούς που θέλουν να ζουν με τους κανόνες συμβίωσης και ισότητας με άλλους ανθρώπους, μ' αυτούς ανθρώπους που δεν τους ενδιαφέρει κέρδος. Δεν καταλαβαίνω γιατί οποιοσδήποτε λαός θέλει να είναι μέρος της Ε.Ε. που έχει ως στόχος της τα χρηματιστήρια και το κέρδος και την εκμετάλλευση των άλλων.

 Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν σέβονται αυτοί οι άνθρωποι όπως Κ. Γλέζως και Κ. Μίκης Θεοδώράκης. Δεν καταλαβαίνω γιατί ι ιστορία της Ελλάδας δεν μας έχει εκπαιδευτεί καλύτερα. Πέρα αυτές της ερωτήσεις που έχω και πολλές άλλες, σας εύχομαι ό,τι καλύτερα για το δημοψήφισμα. Εγώ προσωπικά, ξέρω πώς θα ψήφιζα, αλλά δεν είμαι Έλληνας, και γι' αυτό δεν έχω το δικαίωμα να δημοσιεύσω την προτίμησή μου. Τις τελευταίες μέρες, δεν έχω καμία άλλη σκέψη παρά να σκεφτώ για την κατάσταση που βιώνει η Ελλάδα. Ως Βρετανός, στο δημοψήφισμα που έρχεται για τη συμμετοχή της Βρετανίας στην Ε.Ε., θα ψηφίσω όχι γιατί η Ε.Ε. δεν είναι δημοκρατική, και δεν υπηρετεί τα συμφέροντα των απλών ανθρώπων, αλλά των μεγάλων χρηματιστικών συμφερόντων που δεν τους νοιάζει ο ΄άνθρωπος ούτε η ουσία της ζωής, ούτε η φιλοσοφία της ζωής. Μιλώντας στους Έλληνες,που είχαν δώσει στον κόσμο την φιλοσοφία, δεν πρέπει να εξηγήσω τη σημαντικότητα της φιλοσοφίας. Χωρίς να εκπαιδευτούμε τα παιδιά μας στη φιλοσοφία, χωρίς να σκεφτόμαστε μέσω του τρόπου του Σωκράτη, δεν ζούμε, μόνο επιβιώνουμε. Τελικά, αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν και είμαι μακριά από σας, αν και είμαι συγκριτικά ανεπηρέαστος απ΄' αυτά που σας συμβαίνουν, δεν είμαι χαρούμενος, γιατί εσείς ως συνάνθρωποι μου υποφέρεται και αυτό είναι κρίμα και ντροπή! Στο όνομα του Θεού είναι ντροπή!!! Και ο Θεός χάνεται όσο και αν υπάρχει αυτή η ντροπή! Και εμείς προκαλούμε τη ντροπή στις Βρυξέλλες που για μένα έχουν γίνει στίγμα της μη δημοκρατίας, και της υποταγής στους νεοφιλελεύθερους πολιτικούς όπως ο Κ. Σαμαράς και οι συνάδελφοι τους και ο Κ. Βενιζέλος. Και φοβάμαι πολύ γιατί η Ελλάδα έχει και τους εσωτερικούς της εχθρούς που έρχονται ως σωτήρες αλλά στην πραγματικότητα είναι λύκοι. Ντροπή και πάλη! Ο,τι και αν γίνει, η μνήμη μου, η καρδιά μου και η φιλοσοφική μου στάση εντάσσεται πάντα σ' αυτό του Μήκη Θεωδωράκη, και του Μανόλη Γλέσο΄. Αυτοί άνθρωποι στην ιστορία της Ελλάδας με΄νουν όρθοι, μένουν περήφανοι, έχουν την ηθική στάση που είναι ανίκητη. Και αυτό είναι εξαιτίας των βαθιών ανθρώπινων τους αντιλήψεων. Και εγώ, που είμαι Βρετανός, τους σέβομαι με όλη μου καρδιά!!! Και Σκύβω το κεφάλι μου μπροστά τους, και ελπίζω πως οι νέες γενιές της Ελλάδας θα σκύβουν τα κεφάλια τους μπροστά τους όχι γιατί πρέπει αλλά γιατί θα καταλάβουν τη βαθιά έννοια των σκέψεων τους και την ανθρώπινη προσέγγιση τους στη ζωή. Ελλάδα, είμαι μαζί σας!!! Και με συγχωρείς, Ελλάδα, αν κρίνομαι ανάξιος των σκέψεων που εκφράστηκα σ' αυτό το σχόλιο μου σε κρίσιμες στιγμές της χώρας σας! Με αγάπη, με κατανόηση, Σάιμον-Φιλέλληνας!

  • Θεό Καλαμπούκας Bravo Simon! Bravissimo! Your words make me feel great emotion... Especially now we pass very difficult days. But we know, our nation always had to pass major problems... But survived for at least 4.000 years... We will pass over this problem too.
    Thank you for been a real friend! emoticon smile emoticon smile emoticon smile

    • Simon Cavendish Αγαπητέ Θόδωρε, Εσύ είσαι από αυτούς που έχουν την ευθύνη για την συνέχεια του μεγάλου του Ελληνικού λαού λόγω του ότι είσαι και άνθρωπος της τέχνης και χωρίς τέχνης, χωρίς σκέψης μέσω της τέχνης δεν έχουμε ελπίδα. Αυτή η πρόσκληση που έχει μπροστά του ο Ελληνικός λαός είναι ίσως η μεγαλύτερη πρόσκληση γιατί έχει να κάνει με τη σύγχρονη ζωή που είναι τόσο εξαρτημένη για τα χρηματοπιστωτικά γεγονότα και χρηματοπιστωτικές ενέργειες μας. Η τέχνη, η φιλοσοφία, είναι πάντα το πύρινα του πνεύματος του ανθρώπου. Βλέπω όμως με μεγάλη μου ανησυχία μου ότι το πεδίο της ανθρωπότητας μας έχει αλλάξει, έχει διαμορφωθεί από τα συμφέροντα που έχουν ως εστίασή τους τα χρήματα και το κέρδος. Και ως αποτέλεσμα, έχουμε γεννήσει και ανθρώπους όπως βλέπουμε ΄τοσο καθαρά ανάμεσα στους πολιτικούς που δεν τους ενδιαφέρει ΄τιποτα άλλο παρά να παράγουμε χ΄ρηματα, και παρά να έχουμε αρκετούς υπόδουλους να παραχθούν τα χρήματα για τους ιδιοκτήτες και εμπόρους. Η ουσία της ζωής, δεν συζητήθεται πια. Το μόνο που έχει πιάσει το πλήρη ενδιαφέρον μας είναι το κε΄ρδος και το ανταγωνισμό. Οι συνέπειες αυτού του σκεπτικού βλέπουμε τώρα με οδυνηρές παρενέργειες. Θα μπορούσα να μένω αδιάφορος πολύ εύκολα γι' αυτό που ζήσετε εσείς στην Ελλάδα. Αλλά, πώς μπορώ να είμαι αδιάφορος, αντικειμενικώς? Πώς? Δεν μπορώ να κοιμηθώ έυκολα, γιατί αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα έχουν και την γενική σημασία που δεν θέλουν να δουν οι άλλοι. Αυτά συνέβαιναν και στη διάρκεια του δευτέρου Παγκόσμιου Πολέμου. Κανείς δεν ήθελε να πει κάτι. Ένα σημαντικό γεγονός γίνεται στην Ευρώπη και το μόνο που μπορεί να πει η κυβέρνηση της Βρετανίας είναι ότι παίρνουν τα απαραίτητα βήματα να εξασφαλίσουν τη ίδια της οικονομία. Ντρέπομαι και πάλη ντρέπομαι ως άνθρωπος. Και όταν έχω τις σκέψεις μου τον Κ. Θεωδωράκη και τον Κ. Γλέσο, τους έχω σαν σύμβολο και μεγάλο παράδειγμα γιατί αυτοί οι ήρωες μας συνδέουν με το ιστορικό φόντο της ανθρωπότητας που όλο και περισσότερο ξεχνούν οι ΄νέοι. Και αυτό δεν πρέπει να χάσουμε. Χωρίς την κατανόηση της ιστορίας, χωρίς παρελθόν δεν έχουμε μέλλον. Υπάρχει κάτι υψηλότερο από τα χρήματα, από τα κέρδη μας. Υπάρχει ανεξαρτησία, ελευθερία, αλληλεγγύη που δεν έδωσαν στην Ελλάδα, υπάρχει συναδελφικότητα.
ΠΑΛΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου