Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

μεμα μου τα αποφασησες τι θα ψηφησεις παλι?


Gerasimos KoumariotisKεφαλονια ενας Παραδεισος 

Μεμα μου τα αποφασησες τι θα ψηφησεις παλι?
να ερτει η αναπτυξη να φυγουμε απ το χαλη
τι να σου πω ωρε παγη ειμαι υπο την σκεψη
ετουτα τους τα σχεδια εμας μας εχουν ρεψη
Εγω μεμα θα ριξω ναι γιατι νοιωθω ευρωπαιος
Ναι ωρε απ αυριο θα σου σβηστη το χρεος
μα με διαβεβαιωσανε θα μεινουμε στο ευρω
Με αυτα οπου θα δωσουνε δεν πινουμε νερο


Ασε και σε καταλαβα μεμα εσυ θα ριξεις οχι
θα το κτυπας απ αυριο το καρκαλο στην κοχη
ωρε που να μπει μεσα σου παγη οχι δεν θα ψηφησω
γιατι δεν βοηθησανε το μαγαζι να ανοιξω
να φτιαξω την φετουλα μου να στειλω στην αθηνα
να φανε τυρακι μου να τους σβηστη η πεινα
να στειλω την ρομπολα μου τα αγνα μας προιοντα
να φτασουν και πιο μακρια στου γερμανου την πορτα
και μολις τα εδωκημαζαν του σοιμπλε η κληρα
την μερκελ θα εφωναζε θα πεταγαν την μπυρα
θα αποφασηζανε ευθεις να πληρωναν το χρεος
και δεν θα φτανανε εδω τα πραματα μοιραιως

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου