Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

Kεφαλονια ενας Παραδεισος στο Ιονιο!

Εχωντας δημιουργησει την ομαδα κοντα 1 χρονο τωρα, πιστευω οτι για καποιους λογους που τους θεωρω αναγκαιους κ ως προς τον χαρακτηρα μου πρεπει να σας συστηθω!
Ονομαζομαι Σταματια Βιτσεντζατου,γεννηθηκα στην Πατρα απο Κεφαλονιτες γονεις!...
Η αγαπη μου, το μεγαλο μου παθος για το νησι με εκαναν να δημιουργησω αυτη την ομαδα με σκοπο την προβολη του κατα τον καλυτερο δυνατο τροπο μαζι με τους διαχειριστες κ τα αγαπητα μελη αλλα κ φιλους της ομαδας που ολοι μαζι βοηθουν για την διαφημιση κ την παρουσιαση αυτου του ξεχωριστου τοπου!
Ετσι θελω να γνωριζεται οτι ειμαι υπομονετικη κ επιμονη ως προς τα ζητουμενα της ομαδας!
Αλλωτε με χιουμορ ,αλλωτε με πιο αυστηρο τροπο αλλωτε με προσωπικα μηνυματα υπενθημιζω αυτο που θελω!
Για αυτο λοιπον ενημερωνω πως ( οτι δεν μου αρεσει κ θεωρω οτι δεν ταιριαζει στο υφος της ομαδας) θα διαγραφεται! ανεφ παρεξηγησεως!
Μετα της κουρλιας μου κ την ευλογια του Αγιου Γερασιμου
με εκτιμηση
Τα σεβη μου
Σταματια.......
Κεφαλονιτικες κουβεντες!!!

Μαστε τα μπαγκαζια σας κ ετοιμαστοιτε να διαομισετε στην εμορφη νησο τσης Κεφαλονιας!
Τσαρκαρεφτε , απολαυστε τσις παραλιες ,τα βουνα τα ζωντανα, τσις Κεφαλονιτικες λιχουδιες τσις αλαλιες, τσους κουρλους, τσου ακομα πιο θεοκουρλους, τη Ρομπολα, τα πανηγυρια, τις τοσες ομορφιες κ καμετε τσις μερες σας να μοιαζουν με παραμυθενιο ονειρο σαν να το γλεπεται στο μπουρμουλα σας!
Για δαυτο ετουτες τσις μερες μη σεκλετιζεστε καμετε οσα μπορειται κ μαστε δυναμεις για τον αποχυμοτη του Σοιμπλε!
Τα σεβη μου.....


ΕΠΑΝΩ  ΕΜΠΛΥΣΗ ,,ΚΑΤΩ  ΦΤΕΡΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου