Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Η ΓΝΩΣΗ ΠΑΝΟΡΑΜΑ ,, ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑς




ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Φωτογραφία της Γνώσης Πανόραμα.ΚΑΛΕ ΜΑΣ ΦΙΛΕ !
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΑΡΚΕΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΜΙΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑ ΗΤΑΝ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΓΛΥΚΥΤΑΤΟ ΠΑΤΕΡΑ ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ
ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ ΣΑΝ ΒΑΡΟΣ
ΕΑΝ
Εάν με βλέπεις γέρο,ή γριά , εάν λερώνομαι όταν τρώω και δεν μπορώ να ντυθώ, έχε υπομονή.
Θυμήσου πόσο καιρό μου πήρε για να σου τα μάθω...
Εάν, όταν μιλάω μαζί σου, επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα, μην με διακόπτεις, άκουσέ με.
Όταν ήσουν μικρός, κάθε μέρα σου διάβαζα το ίδιο παραμύθι, μέχρι να σε πάρει ο ύπνος.
Όταν δεν θέλω να πλυθώ, μην με μαλώνεις και μην με κάνεις να αισθάνομαι ντροπή…
Θυμήσου όταν έτρεχα από πίσω σου και έβρισκες δικαιολογίες, όταν δεν ήθελες να πλυθείς.
Όταν βλέπεις την άγνοιά μου στις νέες τεχνολογίες, δώσε μου χρόνο και μη με κοιτάς ειρωνικά, εγώ είχα όλη την υπομονή να σου μάθω το αλφάβητο.
Όταν κάποιες φόρες δεν μπορώ να θυμηθώ ή χάνω τον ειρμό των λέξεων, δώσε μου χρόνο για να θυμηθώ και εάν δεν τα καταφέρνω, μην θυμώνεις …σε παρακαλώ άκουσε με....ακουσε με ......
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,,ΜΑς ΕΛΕΙΨΕς,, !! ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,, ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑς,, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΝΕΩΝ ΠΟΡΟΥ!,, ΟΝΤΩΣ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΠΕΡΗΦΑΝΑ ΓΕΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ,, ΚΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Γνώσης Πανόραμα ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΤΙ ΑΣΥΛΗΠΤΟ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΩ ΑΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου