Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Ο ΣΠΥΡΟΣ ΡΟΚΚΟΣ,,ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ (Πανοραμα)

1 σχόλιο : στο


  1. Αγαπητέ Αρκαδινέ μου αρέσεις (επίθετο Αρκαδινός, ή παρανόμι υπήρχε στο χωριό μου κάποτε), έχω και έναν «κολλητό» από το Γκραμποβό, το ξέρεις το χωριό?

    Ξέχωρα από το ποια είναι η Ομηρική Ιθάκη αυτό το πατριδολατρική θολούρα έχεις την εντύπωση ότι το καταλαβαίνουν πολλοί? Και από τι γνώσεις να προβληματιστούν?
    Άψαχτοι γεννιόμαστε και πεθαίνουμε εδώ στο Ελλάντα εκτός από τις μάρκες των αυτοκινήτων και τώρα τελευταία των κινητών τηλεφώνων.
    Άντε να μάθει παράδειγμα ο άλλος ότι στην Ανδαλουσία περηφανεύονται για τον Ηρακλή και άντε να μάθει ότι πριν 3000 χρόνια στο ίδιο μέρος πλακωνότανε οι Μινωίτες με τους Φοίνικες για το εμπόριο σιδήρου. Ψιλά γράμματα αδελφέ αυτά.
    Ακόμα δεν γνωρίζουμε γιατί το Κεφαλονιά το έγραφε ο Όμηρος με δύο λάμδα (λ). Τώρα θα μου πείς γνωρίζουμε μήπως το όνομα Έλληνας από πού βγήκε? Και τι μας νοιάζει θα σου πουν οι άλλοι, χα χα.
    Αυτό που δεν έχουμε καταλάβει είναι ότι αυτό το δε μας νοιάζει για το ένα, δε μας νοιάζει για το άλλο, μας οδηγεί σε ένα μεγάλο κοπάδι προβάτων εύκολη λεία για κάθε τι που υπονομεύει τη ζωή μας.
    Παράδειγμα η σημερινή και όχι μόνο κατάσταση, έχουμε και σχετικά πρόσφατο παρελθόν βλέπεις ακόμα «καλύτερο», χα χα.
    Αλλά και αυτά πάλι δεν είναι κατανοητά και περνάνε στα ψιλά γράμματα του Έλληνα.
    Στο θέμα μας τώρα. Δεν είμαι υπέρμαχος της Λευκάδας για Ομηρική Ιθάκη αλλά θα σε διαβάσω όποτε τα βρώ αναρτημένα, ή κατάλαβα λάθος?
    Μη μου πεις ότι παρακολούθησες και το φετινό «Σπάρταθλο»?
    Καλώς ήρθες στη παρέα μας φίλε.
    Σπ. Ρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου