Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

ΦΡΕΣΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΡΗ

Αρχικά θα πω ότι μου αρέσουν τα παιδιά που αρχίζουν να ασχολούνται και προβληματίζονται από νωρίς για πράγματα που συμβαίνουν γύρω τους γιατί τη ζωή για να την κερδίσεις θέλει σκέψη. Μα τη σωστή σκέψη την αποκτά κανείς μόνος του από διαρκή απορρόφηση γνώσεων αφού πρώτα τις επεξεργαστεί και καταλήξει σ΄αυτές που θεωρεί σωστές. Για να το πετύχεις αυτό κορίτσι μου αρχή απαράβατος είναι ότι θα πρέπει να μπορείς να ξεφεύγεις από απόλυτες τοποθετήσεις και ιδίως όταν πρόκειται για ιστορικά γεγονότα. Πάταξον μεν άκουσον δε. aris σε Ομηρικά 'Επη Ιλιάδα (Β Γυμνασίου):

και  στο φεις με  την Στέλα

    • Stella Mihalatou Είδες Γιώργο τι γράφει η κυρία "Ιστορικός" του υπουργείου ανθελληνισμού? .....Ο Όμηρος διασκεδαστής και παραμυθατζής....Φρίξαμε οικογενειακώς! Να δούμε τι θα γράψουμε στο διαγώνισμα!
    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ,,ΟΤΙ ΟΠΩς ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ,,ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΤΖΗς ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΝΩ ΤΟΥ 95 %,, ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΞΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΣΤΙΓΜΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΑΚΡΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ
    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΑΝΑΡΤΩ ,,ΜΕΡΙ ΟΜΗΡΙΚΗΣ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ,, ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΜΑς,, ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ,,ΚΑΙ ΒΑΡΟΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ,, ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ,, ΙΣΩς ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ,, ΠΕΡΙ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ,, ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ ΔΩΘΗΚΑΝ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ,, ΕΝΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΤΡΙΑ ΕΡΓΑ ΣΕ ΕΝΑ
KAI  
  1. Από τη διδασκαλία στη πράξη!!!
    Γυμνασιάρχης με τα όλα του!
    Ορέ πλάκα – πλάκα προσέχτε γιατί εφέτο μπορεί να το χρησιμοποιήσει και τσου βαθμούς…
    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

  2. ΠΑΕΙ ΠΕΡΑΣΕ ΑΥΤΟ Ο ΦΟΒΟς,, ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛI   ΜΟΥ ΗΣΥΧΟ,,ΑΛΑΖΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΑΚΤΙΚΑ,, Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΚΡΕΜΥΔΑΣ, ΚΑΙ ΠΑΣΤΡΑ,, ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΗ ΓΙΩΡΓΗ,, ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΧΩΡΙΟ ,ΚΑΙ ΣΔΡΙΝ, ΕΦΥΓΑ ΓΙΑ ΤΕΛ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ,, ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟ ΛΕΩ,,ΟΤΙ ΑΦΗΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ,, ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΜΟΥ,, ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΧΑΧΑΧΑ,, ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΥΣΙΟΛΟΓΟΣ,,ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΑ ΑΦΗΝΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ,, ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΓΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΠΟΡΟ,,ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΜΠΑΣΚΕΤ,, ΜΕ ΕΙΧΕ ΣΥΝΕΠΑΡΕΙ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΓΚΑΛΗ-ΓΙΑΝΝΑΚΗ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου