Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

παλιές αναρτησεις με σχολιασμους Αρη!!

2013,,σε αναρτηση ιουνιο για την ημερα Θαλασσοπορων,,σε μια κοινοποιηση του καπετάνιου
Προς το καπετάνιο κ Διαμαντάτο λόγω της ημέρας σήμερα:

Καπετάνιε εσύ έφαες τη θάλασσα με τσι κουτάλες.
Εγώ έτσι από τύχη «τσίμπησα» λίγη με το κουταλάκι του γλυκού.
Για πες μου έτσι που με βλέπεις για τζόβενο καλός είμαι?
Δε με ζαλίζει και το κύμα μετά τόσα χρόνια βέβαια μπορεί αυτό να άλλαξε.
Πάντως θα μπαρκάριζα με ευχαρίστηση και τσάμπα, έτσι μόνο για περιπέτεια και το ωραίο γλυκό τση Κυριακής.
Να είναι πάντα καλά και να έχουν καλές θάλασσες οι ναυτικοί μας.
Και μένα ο πατέρας μου κάπως έτσι ήταν.
Μα και όλος ο στενός οικογενειακό κύκλος.
Ορέ καπετάνιε του πατέρα μου στα 12 του μίλησα χωρίς φόβο  γιατί μήπως το έβλεπα και καθόλου? Και είχα και τη μάνα μου που ό,τι διαολιά έκανα θα το γράψω του πατέρα σου μου έλεε.
Τον είχα πάρει από φόβο χα χα χα χα.
Μετά γίναμε οι καλύτεροι φίλοι.
Σκληρή η ζωή των ναυτικών έφευγε και μου έλεγε όπως πηγαίναμε για το καράβι:
«Φεύγω και μπορεί να μη ξαναγυρίσω πρόσεχε, μένεις ο άντρας του σπιτιού».
Πάντα πίστευα 100% πως θα ξαναγυρίσει πάντως.
Εκείνου τα μάτια όμως είχαν δεί πολλά….
Να είσαι καλά καπετάνιε με συγκίνησες!
του απάντησα,, και  επειδη του έθεσα  τα πιστευω μου  περι Ομηρικης τοπογραφίας μου είχε απαντήσει.
Ευχαριστώ Γιώργο.

Τη θεωρία Ζάκυνθος = Λευκάδα την έχει διατυπώσει και ο Πανταζής πριν κάποια χρόνια αλλά δεν έχω διαβάσει το βιβλίο του να ξέρω τις λογικές του.
Πάντως από ότι θα έχεις καταλάβει εγώ δε το υιοθετώ αυτό για μένα η Λευκάδα είναι η απέναντι ήπειρος χώρα του Ομήρου. Δική μου άποψη, φυσικά δεν έπεται ότι είναι και σωστή.
Δεν πιστεύω ότι η Ομηρική Ιθάκη είναι η σημερινή γιατί απλά είναι τόσο μικρή που τόσα χρόνια έπρεπε κάτι το σοβαρό να είχε βρεθεί. Δεν πιστεύω όμως και ότι η περιοχή του Πόρου έχει πολλές ελπίδες.
Με ευχαριστεί η δουλειά που κάνεις και κρατάς κάποιο ενδιαφέρον για το θέμα γιατί οι Κεφαλλονίτες μόνο για το χρήμα ενδιαφέρονται σα τους Εβραίους.
Και οι αρχαιολογικές έρευνες όμως χρήμα θα φέρουν σίγουρα στη Κεφαλονιά και Θιάκι μόνο που λίγοι το καταλαβαίνουν.
Αυτά βέβαια που συζητάμε θα ήθελα να μείνουν μεταξύ μας γιατί ο κόσμος εδώ είναι μυστήριος.
Εγώ θα βοηθάω όσο μπορώ γιατί με ευχαριστεί αλλιώς δε θα το έκανα. Βέβαια μη περιμένεις να σου γράψω ότι η Σκύλα και η Χάρυβδη ήτανε έδεκει στο μαγαζί σου.
Θα το ξέρανε όλοι οι αρχαίοι ορέ!! Χα χα χα χα.
Ούτε θα σου γράψω που πιστεύω ότι ήταν η Ζάκυνθος θα μου ρίξει ξύλο ο Σάκης, είναι και τσαντηλιάρης ο μπαγάσας!

Και εκείνη τη προτελευταία μουριά τση μεταφύτεψης γιατί τη ξέρανες ορέ?
Πάντως διάλεπάρτ το πράσινο που έχουνε εκειές οι ζαρντινιέρες.

Καλές δουλειές σου εύχομαι φίλε και να είστε όλη η οικογένεια καλά.

και  συνεχίζω με μετέπειτα σχολια,, !(συν του ότι είχε συντάξει το πολυ καλό πρωταπριιάτικο Αβρααμ!

Φίλε με συγχωρείς τώρα είδα το μήνυμα!!
Καλά μου ακούγονται όλα αυτά και ίσως έχουν σχέση και με τις ανακαλύψεις στη Ζάκυνθο. Προφανώς κάποιο πρόγραμμα τρέχει.
Εκεί στον άη Γιώργη υπάρχουν πληροφορίες εδώ και 50 χρόνια από εποχής Μαρινάτου. Αυτά που γνωρίζω είναι ότι υπάρχει κατι βυθισμένο κοντά στο ξωκκλήσι και το δίπλα από το εκκλησάκι είναι αρχαίος ναός. Επίσης ξέρω ότι η Αγία τράπεζα της εκκλησιάς αποτελείται από κιονόκρανο (πάνω μέρος κίονα) του αρχαίου ναού. Η εποχή βέβαια είναι μετά τον Οδυσσέα. Και εδώ μάλλον πέφτεις έξω ότι η περιοχή ανυψώνεται με τους σεισμούς.
Κάποιου πήρανε πληροφορίες τότε που ζητούσε και χρήματα να να τις πει.
Καλά κάνουν και δε λένε τίποτε γιατί ο Έλληνας είναι κατσικοκλέφτης και θα αρχίσουν τις κλοπές. Κάπου βρήκα κάτι σπασμένο βυζαντινής περιόδου και το συναρμολόγησα πρόχειρα για να φαίνεται και να μη πετάξουν τις πέτρες και όταν ξαναπήγα να το κολλήσω είχανε κλέψει ότι μπορούσε να κουβαληθεί.
Δεν υπάρχει άκρη και καλύτερα μη συζητάς τίποτα γιατί θα χαθεί ότι μπορεί να βρεθεί.
Πάντως έχεις και εσύ τη μύγα για τα αρχαία στο φούλ βλέπω.
Έγραψα και εγώ για τις βλακείες που κάνουνε στο Θιάκι και μου φαίνεται ότι θα κλειστώ στη σπηλιά μου.
Δε πάνε ορέ στο διάολο όλοι εγώ ότι βλέπω βλακεία θα τη λέω.
Πάντως η εντύπωση που έχω είναι ότι η Ιθάκη είναι στη Κεφαλονιά, αλλά δε μπορεί να γίνει εύκολα διάλογος, είμαστε πυροβολημένοι πατόκορφα.

Καλές δουλειές φίλε και μπορεί να τα πούμε και απόκοντα που λένε.
Και μάλλον είναι η Έρισσος αλλά αυτό μεταξύ μας. Γιατί υποθέσεις κάνω μπορεί και να ανατραπούν. Άσε που άμα γράψεις τέτοια δε με χωράει ο τόπος.
Ας το αφήσουμε λοιπόν να πηγαίνει βήμα – βήμα και κάτι καινούριο θα αποκαλυφθεί.
Λες να έβγει ο Πόρος τελικά ορέ? Και να βγάλεις και βεβαίωση ότι είσαι νόθο τση Πηνελόπης?

Χα χα χα χα χα χα.

Πρόσεχε τη δουλειά σου φίλε και την υγεία της οικογένειας πάνω από όλα τα άλλα.
Θα φάμε και άλλο αγγούρι δε τέλειωσε τίποτα.

ειπα  να βγαλω  στη φόρα  τα απλύτα,, για  ενημέρωση,, μπας και βρεθει ακρη στο κουβάρι



Αβραάμ Βρήκα λύση! Τι διάολο, γνήσιος απόγονος του Οδυσσέα είμαι! Εγκατέστησα αντιπυραυλικό σύστημα γιατί όποιος φυλάει τα ρούχα του κάτι του μένει τελικά.
Ti Πάτριοτ,  Πάζιοτ και πάλε Πάζιοτ ? Προσφορά από την εταιρία αντιπυραυλικής προστασίας  RADIO GAMMA. Πάρα δίπλα είναι η μπούκα τση σπηλιάς μου η Βορινή (δίπλα στη θάλασσα και όχι στα Πατρικάτα). Γιώργη σε προσκαλώ για «πετάλες», για να δείς πως περνάνε οι Θεοί. Aris.

Poros χαιρετώ.
 Ο Αβραάμ σου στέλνει τσί σπηλιές του και άνοιξε πληγές όπως φαίνεται χα χα χα.
 Μου στείλανε και μένανε για αντιπερισπασμό κάτι φίλοι μια σπηλιά εκ του φυσικού να στη στείλω.
 Σε λιμάνι βρίσκεται σε παραλία με μπούκες Βορρά – Νότο, με τη νότια μπούκα να παρουσιάζει «θεϊκές» ιδιαιτερότητες!
Θα μπλέξουμε άσχημα μου φαίνεται, κάτι ξέρω που στο λέω.
Από ότι βλέπω φαίνεται και χωσμένη από χώματα και γουλιά, μάλλον ήταν πολύ μεγαλύτερη.
Εγώ σου στέλνω τσι φωτό και κάμε ό,τι ο θεός σε φωτίσει.
Χουά χα χα χα χα.



και  σε συνεχεια σε διαλογο με την κορακόπετρα,, και πηγες που εχω αναρτησει ανα διαστηματα:

βρύσες όσες θέλεις σου βρίσκω, τον Δυσσέα δε μπορώ.
Φχαριστώ για το κογιονάρισμα φίλε. Τη γνωρίζω τη πηγή στα Ποταμιανάτα αν και δε την έχω δεί.
Δε δένει εύκολα με την Οδύσσεια βέβαια γιατί λείπει η κοράκου πέτρα από τη μία και δεύτερο το μέρος δε μπορεί να λεχτεί σα κρυψώνας για τόσα γουρούνια του Εύμαιου. Είναι χαμηλά και κοντά σχετικά στη Θάλασσα. Η Πύλαρος βέβαια είναι μια περιοχή αρχαιολογικά υποσχόμενη πολλά ίσως.
Ορισμένη περιοχή της Ερίσσου  έχει πετρώματα ικανά να συγκρατήσουν και να αποδώσουν νερό. Και δε πουλάω τρέλα, αλλά άστο γιατί είναι μπέρδεμα. Έχω δει πρόσφατους χάρτες πάντως. Της γυναίκας σου το χωριό δε βρίσκεται σε τέτοια ζώνη αλλά είναι κοντά.
Τώρα γιατί λες εκτός έδρας, έχεις και εσύ το κομμάτι σου από Βόρεια. Χα χα χα χα.
Σιγά σιγά θα ρίξουμε και γέφυρα να πίνεις κάνα καφεδάκι στην Ιθάκη  να δείς πως είναι και τα πράματα ανάποδα.
Να χαίρεσαι την οικογένεια φίλε, με τρία παιδιά σήμερα είσαι ήρωας περισσότερο από τον Οδυσσέα.
Και αφού παίζεις εντός και εκτός έδρας να παίξω και εγώ.
Πάρε και μια πηγή στη παλιά της μορφή.
Εμείς νομίζεις δε σουλατσάρουμε?
Χουά χα χα χα χα χα. Ο Μεταξάς την είχε φτιάξει νομίζω.
Στα νησιά μας φίλε υπάρχει έξυπνος κόσμος αλλά όχι καλός.
Είμαι λίγο μεγαλύτερός σου και είχα τη γνώμη όταν ήμουν μικρός ότι φταίει η αμορφωσιά.
Έλεγα λοιπόν στο πατέρα μου που μου το έλεγε, θα φύγει η γενιά σας και θα αλλάξουν τα πράγματα.
Κολοκύθια τη μόρφωση τη χρησιμοποιήσαμε για να βγάζουμε πιο εύκολα τα μάτια μας.
Το κακό είναι ότι άμα γεννηθείς καλός άνθρωπος δε μπορείς να αλλάξεις και το πληρώνεις αλλά έστω βάζεις ένα λιθαράκι για κάτι καλύτερο ή έστω συγκρατείς κάπως την κατρακύλα.
Η Θιακοκεφαλονιά είναι μια μεγάλη μαφία χωρίς ιδεολογικούς διαχωρισμούς και εγώ που τα χώνω καμιά φορά αν κάτι βλέπεις ότι ενοχλεί ελεύθερα κατέβαζέ το, αν και προσπαθώ να γράφω ήπια όσο μπορώ.

Αυτά φίλε και πιστεύω να τα πούμε και από κοντά κάποια στιγμή.
Καλή δύναμη  που λένε γιατί άκρη δε θα βρείς ποτέ.

Και για την Ιθάκη που σε τσίμπησε η μύγα και σένανε όπως και μένανε να ξέρεις ότι δεν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον.
Αλλιώς θα είχε βρεθεί. Αν έλειπε και εκειός ο Μεταξάς που ανεξάρτητα πως  βάζει κάνα φράγκο δεν θα κινιόταν τίποτα.
Είμαστε ένα κράτος για τα πανηγύρια και τσι λιτανείες φίλε.

Πιο παλιά είχα στείλει κάτι φωτό από σπασμένα κομμάτια αγγείων όπως και προϊστορικές πέτρες που χρησιμοποιούσαν για εργαλεία οι άνθρωποι από αυτές που βλέπεις στα μουσεία.
Έ λοιπόν μου απάντησαν οι ξένες αποστολές και η Εφορία αρχαιοτήτων της Πάτρας με έγραψε στα απαυτά της.
Αυτά στα γράφω για να σε κάνω αισιόδοξο. Χα χα χα χα χα.
Κράτα και λίγο τις ισορροπίες γιατί εμένα στα παλιά μου τα παπούτσια στο τέλος - τέλος, εσύ φίλε έχεις όμως και επιχείρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου