Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΕΣ ,,ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΥΜΝΑΣΙΑΡΧΗ ΜΟΥ



Τελικα το αποφασισα να φτιαξω ενα υδραυλικο τσεκουρι γιατι τα ξυλα ηταν και θα ειναι πολλα και δεν γινοταν διαφορετικα!
Για τη δημιουργια της υδραυλικης πιεσης χρησιμοποιηθηκε η αντλια ενος μικρου τρακτερ.
Φυσικα προηγηθηκε θεωρητικη μελετη πιεσεων, παροχης, δυναμεων, κλπ ...
Το τελικο αποτελεσμα ειναι πολυ καλο και σε επιπεδο κατασκευης, στιβαροτητας, αλλα και σε επιπεδο αποδοσης!
Οσοι ασχολειστε με σχετικα θεματα δεν εχετε παρα να δοκιμασετε!
ΦΩΤΟ  ΣΔΡΙΝ ΝΙΚΟΣ,, ΚΑΤΕΛΕΙΟΣ



ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΣΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΚΗ ΠΑΤΕΝΤΑ ΟΙΚΙΑΚΟΥ ΕΛΑΙΟΤΡΙΒΙΟΥ πες  τε μας  και  τα  ποσοστά στο  φ...

2 σχόλια:

  1. Από τη διδασκαλία στη πράξη!!!
    Γυμνασιάρχης με τα όλα του!
    Ορέ πλάκα – πλάκα προσέχτε γιατί εφέτο μπορεί να το χρησιμοποιήσει και τσου βαθμούς…
    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΕΙ ΠΕΡΑΣΕ ΑΥΤΟ Ο ΦΟΒΟς,, ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΟ ΜΟΥ ΗΣΥΧΟ,,ΑΛΑΖΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΑΚΤΙΚΑ,, Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΚΡΕΜΥΔΑΣ, ΚΑΙ ΠΑΣΤΡΑ,, ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΗ ΓΙΩΡΓΗ,, ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΣΔΡΙΝ, ΕΦΥΓΑ ΓΙΑ ΤΕΛ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ,, ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟ ΛΕΩ,,ΟΤΙ ΑΦΗΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ,, ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΜΟΥ,, ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΧΑΧΑΧΑ,, ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΥΣΙΟΛΟΓΟΣ,,ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΑ ΑΦΗΝΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ,, ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΓΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΠΟΡΟ,,ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΜΠΑΣΚΕΤ,, ΜΕ ΕΙΧΕ ΣΥΝΕΠΑΡΕΙ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΓΚΑΛΗ-ΓΙΑΝΝΑΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή