Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑς ΠΟΛΛΑ,,ΣΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΜΑς!





22 Σεπ 2015
Ο ΑΡΜΟΔΩΡΟΣ ΜΑΣ ΒΡΗΚΕ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΜΟΛΦΕΤΑ. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ Η γυναίκα μου η κούκλα με το νέο της φουστάνι. Στον περίπατο σαν βγαίνει, είδες νάζι που το κάνει; «Προσκυνώ» της λέει ένας, «Δούλος σας» εκεί ο άλλος
14 Σεπ 2015
Για την κάλπη,, ο μονος αρμοδιος, ειναι ο Αρμοδωρος. Η ΚΑΦΕΤΖΟΥ. Επήγα σε μια καφετζού. να με πληροφορήσει. τι να ψηφίσω τσ' εκλογές. ποιος θα μου δώσει λύση. Μου 'πε με τριγυρίζουνε. διάφορα δαιμόνια.
03 Νοε 2015
Ο ΑΡΜΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΕΙ ΣΟΥΡΗ. Που 'σαι Γεώργιε Σουρή Να δεις το μεγαλείο. Η χώρα μεταβλήθηκε. Σε σαγματοποιείο. Για το λαό εφτιάξανε. Από ένα σαμάρι. Να κουβαλούν τους προύχοντες. Και όλα τους τα βάρη ! Όσο για το ...
15 Ιουλ 2015
ΕΜΠΟΡΙΟ ΕΛΠΙΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΡΜΟΔΩΡΟΣ. ΕΜΠΟΡΙΟ ΕΛΠΙΔΑΣ Με υψηλό το φρόνημα, βούληση, υπερηφάνεια, ψήφισα ΟΧΙ με τα δυό και πέταγα στα ουράνια. Ψήφισα ΟΧΙ για το ΝΑΙ Ευρώπης και θεσμών, μα και στων ...
05 Ιουλ 2015
ΝΑΙ ή ΟΧΙ,, - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΡΜΟΔΩΡΟΣ. ΝΑΙ ή ΟΧΙ ;. Τι να ψηφίσω αύριο το ΝΑΙ ή μήπως ΟΧΙ; ακροβατώ μα πάλλομαι εις του γκρεμού την κόχη. Αν βάλω ΝΑΙ συντάσσομαι άμμεσα να με σφάξουν κι αν βάλω ΟΧΙ συναινώ
10 Μαρ 2015
ΜΗΝΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΡΜΟΔΩΡΟΣ. ΜΗΝΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ. Χρήματα φυγαδεύανε. Οι σεβαστοί υπουργοί μας. Πέσατε από τα σύννεφα...; Έκφρωνες κι οι ταγοί μας ! Μην απορείτε φίλοι μου. Δια το τόσον χρήμα Δεκαετίες ...
07 Απρ 2015
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΡΜΟΔΩΡΟΣ ,,ΞΑΝΑΧΤΥΠΑΕΙ ΜΕ ΠΟΙΗΣΗ. ΛΕΝ ΦΟΡΑΝΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ. ΜΑ ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ… Ανώνυμε αναγνώστη μου. τη σκούφια μου σου βγάζω. όταν σε βλέπω ν' αντιδράς. παίρνω κι εγώ ...
04 Σεπ 2014
ΔΙΚΕΛΗΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΩΡΟΣ ,,ΠΟΙΗΤΙΚΕς ΚΟΝΤΡΕς. Δικέλης Βλιχός Αγαπητέ και φίλε μου, μη με παρεξηγήσεις, αφού ετυμολογικά υπάρχουν εξηγήσεις. Και ας το αμπαντονάρουμε, γιατί θα κουρλαθούμε, έχουμε και καλύτερα ...
05 Φεβ 2015
ΜΑΣΚΑΡΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΡΜΟΔΩΡΟς. ΜΑΣΚΑΡΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ. Φθάσαμε και φέτος πάλι στης γιορτής το καρναβάλι. Όλοι μας να ξεχαστούμε και μ' ανεμελιά να πούμε '' Έξω πίκρες, κάντε κέφι, με νταούλια ...
27 Απρ 2015
ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ - D.ARMODOROS. ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ Γέμισε η μεσόγειος πτώματα Ασιαφρικάνων, είναι απ' την παρέμβαση “σωτήρων'' μεγιστάνων. Ξεκίνησαν βομβαρδισμούς να τους “ελευθερώσουν”
13 Αυγ 2015
ΠΟΙΗΣΗ ΑΡΜΟΔΩΡΟΣ | POROSVRES. POROSVRES.BLOGSPOT.COM. ΔΙΑΘΗΚΗ. Όταν πεθάνω θάφτε με λιτά σε κάποιαν άκρη, χωρίς πομπές και τελετές θρήνους ούτε και δάκρυ. Δεν θέλω φέρετρο ακριβό λουλούδια ...
02 Ιουλ 2014
Dimitris Armodoros Ο αγώνας όπου έδωσες ανιδιοτελής, δεν πέτυχε τους στόχους του και έμειν΄ατελής. Στους δρόμους η προσπάθεια στον ήλιο μες στο γιόμα μπορεί να ΄χουν εξάντληση και πτώση εις το χώμα. Αυτό δεν είναι .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου