Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Ο ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ,, ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΗΓΕ ΓΡΑΔΟΥ

ΚΑΙ  ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΙΤΑ  ΤΟΥ
ΦΩΤΟ  ΔΙΟΝΥΣΙΑΣ ΜΕΝΕΓΑΤΟΥ
ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΗς:
Σήμερα είχα την τιμή να απολαύσω την παρέα του Ορειβατικού Συλλόγου του νησιού μας , επίσκεψη στην ιδιαίτερη πατρίδα μου , επίσκεψη στη γειτονιά που μεγάλωσα , εκεί που έκλαψα , περπάτησα , στα όμορφα σχολικά μου χρόνια εκδρομές με στους φίλους μου μικρό κοριτσάκι με τη δασκάλα μου που έχω πρότυπο όλη μου τη ζωή ..... με το χρυσό μου πατερούλη πολλές αναμνήσεις ....... έκλαψα πολύ γιατί μου λείπεις ...... Στους ήχους του γάργαρου καταρράχτη βρήκα γαλήνη , ξεχάστηκα , χαλάρωσα ...τραγούδησα !!!!! Σόνια ευχαριστώ για την πρόσκληση ευχαριστώ για την αγάπη σου 20 χρόνια πριν ξεκίνησε στη Σχολή και πάντα όμορφα και αγαπησιάρικα προσφέρουμε την αγάπη με το έργο μας και τη δράση μας ......



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου