Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΧΡΟΝΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΟΠΟΥΛΑ ΑΙΝΙΓΜΑ !!!

ΑΠΟ   ΝΤΕΝΗ  ΓΕΡΜΕΝΗ!!!!

Ενα ζευγάρι νεαρό απο την Ρουμανία,
κάνουν την Κεφαλονια μόνιμη κατοικία.
Ζουν και εργάζονται στο ομορφο Αργοστόλι,
με ενα λιμανι τοσο φαρδύ να αράζουν δεκα στόλοι.

Το ζεύγος απεκτησε μια ομορφη πανέξυπνη κορούλα,
και ο Μπαμπας παντα την φώναζε η Κεφαλονιτοπούλα.
Αν εισαι γέννημα αλλοδαπών στην Κεφαληνία,
αυτόματα απο την φύση του Νησιού παίρνεις την ευφυΐα.
Έφτασε πέντε χρόνων η μικρή ηταν αγνό βλαστάρη,
των γονιών μεγαλη περιφανεια ενα κρυφό καμάρι.
Ο φιλος μας εργατικός, τίμιος, έντιμος πολίτης,
Ολοι τον σέβονται σαν να ηταν ντοπιος Κεφαλονίτης.
Άκουγε στο αρχαίο ομορφο ονομα Σωκράτη,
την κορουλα του νανούριζε ο ίδιος στο κρεβάτι.
Της έλεγε ενα παραμύθι και άκουγε με προσοχή,
του μικρού παιδιού την αθωα προσευχή.
Θεούλη ευλογησε την Μαμα και τον Μπαμπακουλη μου,
εχε καλα την Γιαγια και αντίο καλε Παπούλη μου.
Ο πατέρας με μεγαλη απορία την κορούλα του ρωτά,
γιατί μωρό μου στέλνεις τον Παπού τοσο μακρυά?
Μπαμπά μου δεν ξερω γιατί το εκανα αυτό.........
ετσι μου ήρθε αυθόρμητα στο μικρό μου το μυαλό.
Την αλλη μερα πολυ νωρίς το πρωϊνό,
βρίσκουν τον Παππου στο κρεβάτι του νεκρό.
Ενα βραδυ παλι την μικρή στην προσευχή της,
την άκουσε ο Μπαμπάς να λέει στην ευχή της.
Θεε μου φίλαξε, το Μπαμπα, την Μαμα μου,
και συγχωρεσε την τοσο καλη Γιαγιά μου.
Τον έπιασε τρόμο φοβερό τον νεαρο Πατέρα,
οταν βρίσκουν την Γιαγιά τέζα την αλλη μέρα.
Ακομη μια φορα η κουκλιτσα στην προσευχή της,
ακούγεται να λέει στην μικρή ευχή της.
Χριστουλη μου εχε καλα την Μαμά μου,
αντίο στο καλό ας πάει ο Μπαμπας μου.
Τρελος απο τον φοβο του ο Σωκρατης τώρα,
σκέφτεται πλεον ήρθε και η δίκη μου ώρα.
Γυρίζοντας τρομαγμένος στο σπιτι αργά,
η γυναίκα του με ενδιαφέρον τον ρωτά.
Τι συμβαίνει και σε κανει αναστατωμένο?
δεν σε εχω δει ποτε τοσο στεναχωρημένο.
Τιποτα Κυρα απλώς είχα μια μερα, δυσκολη κακιά,
απ'το πρωΐ σημερα στο γραφείο και στην δουλειά.
Νομίζεις γλυκε μου οτι εσυ είχες μια άσχημη μέρα?
που να δείς εγω πόσο δυσκολα τα έβγαλα πέρα.
Ο Μποσης μου ο αγαπητος απ'την Αγία Ευφημία,
πρωΐ, μπονορα, μπονορα εις Κύριον πηρε αποδημία........!!!!!!!!!!!!!
By Dennis Germenis. 02/02/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου