Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016

ΚΟΜΙΤΑΤΟ-ΑΙΓΙΛΙΠΑ


Stamatia VitsentzatouKεφαλονια ενας Παραδεισος στο Ιονιο!
Στα κομιτατα
ειναι ανεφ μαντριου
τους 
ξεφυγαν,,,
----Φωτο Πρι γκιπας---

15 σχόλια :

  1. Ωραία Ιδέα, κουβαλάμε καμιά δεκαριά κατσίκια όπου θέλουμε βγάνουμε και μια φωτό και να η Ομηρική Αιγίλιψ !!
    Μόνο που κάνετε τόσο καιρό ένα τοσοδούλι λαθάκι.
    Σαχλαμάρες δηλαδή τίποτα το σπουδαίο…
    Απλά η λέξη Αιγίλιψ σημαίνει τόπος κρημνώδης, εγκαταλειμμένος ακόμη κι από τις κατσίκες!
    Άρα η Έρισσος γιοκ ως Αιγίλιψ γιατί έχει κατσίκες.
    Κακακακακακακακακακακακακακακακα.
    Να βάλετε και εκεί απάνου μια κάμερα για να βλέπω που πέφτει ο φίλος μου ο “aris” για ροφούς άμα μπορείτε κύριοι Κόμητες.
    Νερό ορέ από πού πίνουνε τα ζωντανά?
    Από την πηγή του Εύμαιου μήπως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το παω οπου με συμφαιρει,,χαχαχα,,Ο γιωργος ειναι πονηρος λεει το ασμα το γνωστο!
    Ροφους δεν ξερω αμα εχει,,παντως εδεκει στην Αγια Σοφια,, οτα πρωτοπαντρεφτηκα 3-4 φορες που εριξα απο οξω παραγαδάκι,, με φελιζολ για να το ξανοιγει με το στεριανω ειχα ταραξει τα λαυρακια!,,ανα δευτερο αγκιστρι και κοματι κοντα κιλου (λιγο λιγοτερο για να μην τα πανοβάζω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι ορέ από εκειά τα παλαβά που φύανε από τα κλουβιά του Κακογγύλου
    Όταν φτιάνανε το δρόμο για Κακογγύλο έβγαλα σε μια μέρα απουκάτουθε 17 χταπόδια.
    Και να πείς στο Ρισσιάνο που θέλει και κάμερα, εγώ πότα πάει για ψάρεμα τονε γλέπω!
    Στο «Αιγίλιψ» πάντως μου φαίνεται μας την έφερε πισώπλατα.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά τσου ροφούς τσου ξέρω αλλά και τα χταπόδια τα ξέρω, κόψε λοιπόν πρώτα καμιά δεκαριά και τα υπόλοιπα κάντα μισόκιλα.
    Σε εμάς τώρα?
    Κακακακακα

    Για το όνομα Αιγίλιψ κάτι έχω ψάξει όπως και για τη σχέση Νήριτο – Νήιο, αλλά ο καλός ο παίχτης κρατάει και κρυφά χαρτιά πάντα.
    Καλημέρα γενικώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καπου ειχα φυλαμενη την φωτο με τα λαυρακια του κακογγυλου, καποια στιγμη μπορει να την βαλω,, για χαβαλε! εσεις απο το ΠρινΑΣΟΥΣ, θελετε να μας παρετε την Ιθακη,, αλλα σας λειπουν πολλα στοιχεια,, εκτος αμα μας πειτε και εσεις σαν τον Καμπανη οτι τον Οδυσσεα μας τον φερατε εδω,, γιατι φκιο πανω τσακωθηκανε οι γιοι του!! Εχει πλακα που εκανα διαλογο με τον γιο μου φετος που κανουνε Οδυσσεια στο Γυμνασιο, και του λεω,,πες σε ευκινη την καθηγητρια, οτι ο πατερας σου ειναι κουρλος και πιστευει οτι ο Οδυσσεας ητανε Κεφαλονήτης,, και το ιδι πιθανον να ητανε και ο Ομηρος! Λογικο ηταν να του απαντησει οτι το ηξερε οτι οι κεφαλλονητες ειμαστε θεομουρλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και ποια ήτανε η αιτία γράφει ο Καμπάνης ?
    Εγώ ξέρω ότι του ζητάανε να τσου αναγνωρίσει σα γιούς του αλλά εφκειός είχε χάσει το λογαριασμό και έλεε όχι.
    Ξέρετε πόσους γιούς είχε?
    Τσου γνωστούς δηλαδή γιατί υπάρχουνε και άλλοι.
    Εδώ πάνου εμείς βλέπουμε ένα νησί που δεν βλέπουνε οι άλλοι χωρίς γυαλιά, και εσύ κογιονάριζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν θυμαμαι ακριβως τον λογο που λεει οτι τον φερανε εδω ,ενω ηταν από εκει,, πρεπει να το ψαξω. Η αποκρυπτογράφηση του χρησμού του Μάντη Τειρεσία, πιστεύω είναι από τα σημαντικότερα στιγμιότυπα του μεγάλου μου βιβλίου και βοηθά να αποδείξουμε ότι στα Τζαννάτα Πρόνων Κεφαλληνίας είχε θαφτεί ο μεγάλος Βασιλιάς των Κεφαλλήνων.
    http://porosnews.blogspot.gr/2016/06/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. για να ξεθαψουμε κιγες πληροφοριες απο ευκιες τσι αναρτησεις... για να τσι μεταφερω στο αλλο μου μπλοκ!!
    http://porosnews.blogspot.gr/2015/07/blog-post_28.html
    Μία ερώτηση για το φίλο τον Καμπάνη αν βέβαια μας διαβάζει, πάνω στο παλιότερο σχόλιό του περί Παλική = Ομηρική Ιθάκη:
    Υπάρχουν κάποιοι ύμνοι Ομηρικοί λεγόμενοι προς τον Απόλλωνα.
    Σε έναν αναφέρονται τα παρακάτω:

    στ. 418-429
    … « Όμως το στέρεο πλοίο δεν υπάκουε στα πηδάλιά του,
    αλλά μακριά απ’ την πλούσια Πελοπόννησο αρμενίζοντας
    τράβαε το δρόμο του, κι ο τηλεργής αναξ Απόλλων με άνεμο
    το διεύθυνε επιδέξια. Και κείνο ακολουθώνας την πορεία του
    έφθασε στην Αρήνη και στην ερατεινή Αργυφέη
    και στο Θρύο, το πέρασμα του Αλφειού, και στον καλόχτιστο Αίπυ
    και στην αμμουδερή την Πυλο και στους Πύλιους κατοίκους.
    Κι έφτασε στους Κρουνούς και στην Χαλκίδα και στην Δύμη
    και στην ιερή την Ηλιδα όπου αρχοντεύουν οι Επειοί.
    Καθώς πλησίαζε στις Φερές καμαρωτή απ’ του Δία τον ούριο ανεμο,
    κάτω απ’ τα νέφη φάνηκαν σ’ αυτούς το απόκρημνο όρος της Ιθάκης
    και το Δουλίχιο και η Σάμη και η δασώδης Ζάκυνθος….»


    Πώς από τον Άραξο (αρχαία Δύμη περίπου) φαίνονταν το Δουλίχιο, η Σάμη. η Ζάκυνθος και
    το απόκρημνο όρος της Ιθάκης?
    Φαινόταν η Παλική από την Πάτρα? Αδύνατον.
    Και γιατί φαινόταν το βουνό της Ιθάκης και όχι η ίδια η Ιθάκη?
    Η μία άποψη είναι ότι ήταν χαρακτηριστικό γνώρισμα της Ιθάκης λόγω ύψους.
    Η άλλη ότι πραγματικά μόνο το βουνό της Ιθάκης φαινόταν.
    Συμπέρασμα:
    Και στις δύο περιπτώσεις η Παλική αποκλείεται άρα οι ύμνοι λένε μπαρούφες κοινώς!
    Μόνο που υπάρχει ένα πρόβλημα: Γεωγραφικά το ταξίδι ως προς τα υπόλοιπα δεν έχει πρόβλημα στην περιγραφή και στις ονομασίες.
    Κάνω λάθος??

    Σημείωση:
    Οι Ομηρικοί Ύμνοι αποτελούν μια συλλογή αρχαίων ελληνικών ύμνων σε μέτρο δακτυλικό εξάμετρο, το ίδιο που χρησιμοποιείται στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια. Στην Αρχαιότητα, οι ύμνοι αυτοί αποδίδονταν στον Όμηρο: η πρώτη αναφορά σε αυτούς σε γραπτό κείμενο γίνεται από τον Θουκυδίδη.
    Σπ. Ρόκκος
    ΣΤΟ http://porosnews.blogspot.gr/2013/06/blog-post_4.html?showComment=1437470745126#c2979960833859116220

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΡΟΥΑ ΜΑΤ!!,, ΔΥΟ ΘΕΩΡΕΙΕΣ,,, ΜΕ ΔΥΟ ΚΟΙΝΕΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΕΙΣ!!
    Ο ΤΑΦΟΣ ΣΤΑ ΤΖΑΝΝΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ!!
    ΚΑΙ Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ,,ΑΠΛΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΙΘΑΚΗ!!
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ,,ΣΑΝ ΤΟΝ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ,, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΜΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νικος Καμπανης5 Ιουλίου 2015 - 2:54 π.μ.
    Καλά και ωραία τα λες ορέ και χιουμοριστικά... Αλλά εφκιό το κάστρο κοντά που πολιορκούσε την ώρα εκείνη ο γιός του, που το έχει ορέ η Έρυσσος;... Και μη μου πεις την Άσσο, γιατί φτιάχτηκε 6 αιώνες μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ALEXANDROS the GREAT15 Ιουλίου 2015 - 3:52 μ.μ.
    Ειναι αποριας αξιο παντως πως αρχαιοι ιστορικοι αναφερουν τον Οδυσσεα να εκστρατευει στην Τροια ως βασιλεας "Κεφαλληνων" με 4 πλοια..επισης αναρωτιεσαι ..ΠΡΙΝ ο λορδος Βυρων ονομασει "Ιθακη" το τωρινο νησι Ιθακη και ΠΡΙΝ ονομασουν το νησι αυτο "Picco Cefalonia" η καπως ετσι τελος παντων..ποιο ηταν το ονομα του?Υπαρχει αραγε καποια πηγη που να μας ΠΕΙΘΕΙ οτι οντως λεγοταν ετσι ?Επισης αποριας αξιον ειναι γιατι προσπαθησαν με τοση "μανια" καποιοι ντοπιοι να πεισουν ολον τον κοσμο οτι το καστρο στο Σταυρο ηταν η Ομηρικη Ιθακη παροτι αποδειχθηκε οτι αρχαιο ευρημα μεν μεταγενεστερο της εποχης δε (κατα πολυ μαλιστα..)..συλλογιζεσαι..."γιατι να εμπιστευτω ξανα τις αποψεις ανθρωπων που βαζουν το τοπικιστικο συμφερον πανω απο την αναζητηση της αληθειας ?"..αναρωτιεσαι οτι αν οντως η σημερινη Ιθακη ηταν η Ομηρικη το λογικο θα ηταν να ειναι και το μεγαλυτερο νησι σε πληθυσμο σε ευρηματα κλπ..πως αλλιως θα μπορουσε να κυριαρχησει στο Ιονιο,την Αιτωλοακαρνανια κλπ χωρις να εχει τον περισσοτερο στρατο/πληθυσμο κλπ...? Αντε πως ηταν..πως συντηρουνταν ολος αυτος ο πληθυσμος?Ολο βουνα συναντας εκει περα..που ειναι τα ευρηματα εκεινης της εποχης ?Πως το 3Χ3 μετρα "σπηλαιο των νυμφων" που παρουσιαζουν γινεται να ειναι επιβλητικοτερο απο το σπηλαιο της Δρακαινας και της Μελισσανης κλπ?Η αρχαια "Τετραπολις" εχει 4 τουλαχιστον πολεις με τειχη..ενα καρο ναους..χιλιαδες ευρηματα...δεκαδες ταφους..τον μεγαλυτερο μυκηναικο μετα των Μυκηνων..και χιλια δυο αλλα..και καποιοι προσπαθουν να μας πεισουν οτι στο νησι αυτο (κεφαλονια) δεν υπηρχε και τιποτα σπουδαιο αλλα στο νησακι απεναντι ηταν το ΟΛΟΝ αλλα επειδη δεν εχουμε και στοιχεια-ευρηματα (εκτος απο ενα θραυσμα "με την ευχην ΟΔΥΣΣΕΙΝ") "..μη μας τη λετε και πολυ γιατι δε μας αρεσει να το ψαχνουμε και πολυ κι εσεις που την ψαχνετε πολυ ειστε ενοχλητικοι..."...αυτες ειναι αποψεις εναντια στην ερευνα και στηνα αναζητηση της αληθειας κ της ιστοριας..αν βρεθει το παλατι του Οδυσσεα κλπ στη σημερινη Ιθακη πολυ ευχαριστως να χειροκροτησουμε ΟΛΟΙ..μεχρι τοτε μη μας απαγορευετε παρακαλω την αναζητηση για την ευρεση της αληθειας (και ΜΟΝΟ..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ALEXANDROS the GREAT15 Ιουλίου 2015 - 4:00 μ.μ.
    επισης με μεγαλη ΠΙΚΡΑ ακουσα οταν επισκεφτηκα την Ιθακη αποψεις ΕΝΑΝΤΙΑ στην ιστορια..δηλ δε λαμβανεται υποψιν οτι αναφερεται οτι το καστρο ηταν κοντα στη θαλασσα και μπορουσες να πας γρηγορα με τα ποδια...οτι εβλεπε σε ωκεανο προς τη Δυση..οτι το Νηρετον εστεκε επιβλητικο απο μακρια..αραγε ο Αινος πρεπει να ξεφυτρωσε προσφατα η δε μπορει να ηταν και τοσο επιβλητικο ενα απο τα μεγαλυτερα βουνα της Ελλαδος..σιγα μην ειναι κι ο Πισσαετος ρε παιδια..ημαρτον πια δηλ...οταν δε βαζετε την ιστορικη αληθεια πανω απο ολα και την αγαπη για την Αρχαια Ελλαδα αλλα προσβλεπετε αποκλειστικα στο πως θα αυξησετε το τουρισμο στον τοπο σας..ε τοτε ειναι πολυ λυπητερο κατι τετοιο ...οσοι λετε οτι η σημερινη και η ΟΜηρικη Ιθακη ηταν το ιδιο πραγμα,ασχολειστε σοβαρα και με την υπολοιπη Ελλαδα και την αρχαια ιστορια της ?Αγαπατε την αρχαια ΕΛλαδα η φοβαστε μη χασετε $$$ ετσι κ αποδειχθει οτι δεν ηταν η σημερινη Ιθακη η ΟΜηρικη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΣΕ ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ :Ο χρησμός του Μάντη Τειρεσία σε δεύτερο και πρώτο πρόσωπο. Τόσο, άμεσα από τον ίδιο στον Κάτω Κόσμο προς τον Οδυσσέα, όσο και σε περιγραφή προς την Πηνελόπη από τον ίδιο τον Οδυσσέα μετά τη Μνηστηροφονία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΜΕΡΙΚΑ ΣΤΟ http://porosnews.blogspot.com/2016/11/blog-post_182.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή