Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

ΜΟΛΦΕΤΑΣ - αξεπέραστος

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ
Η γυναίκα μου ,σαν κούκλα με το νέο της φουστάνι ,
στον περίπατο σαν βγαίνει είδες νάζι που το κάνει ;
“Προσκυνώ ‘’ της λέει ο ένας . ‘’Δούλος σας ‘’ της λέει ο άλλος ,
και εγώ ,ωσάν ,μεγάλος
της Ευρώπης διπλωμάτης ,
αντιχαιρετώ τους φίλους συμπεριπατών σιμά της .

- Γυναικούλα μου, ποιος είναι ο ξανθός με τα μουστάκια ;
- Παίζαμε μαζί , μου λέει ,όταν ήμαστε παιδάκια .
-Αμ΄αυτός ο μαυρογένης ;
- Αυτός είναι ο κουμπάρος της κουμπάρας της Ελένης .
-Και αυτός που περπατάει σα μουλάρι που κλωτσάει ;
- Μου τον είχανε συστήσει τις προάλλες σ΄ένα τσάι .
- Αμ΄αυτός πώχει βαμμένα τα μουστάκια και τα γένια ;
- Ούφ ! λογαριασμούς γυρεύεις ! Δεν είναι δική σου έννοια !
Βγάνε σ ’όλους το καπέλλο ,
και ποιοι είναι ,και τι θέλουν ,να με ερωτάς δεν θέλω !

Μωρέ ,κόσμο που γνωρίζει η γυναίκα μου αυτή !...
πως δεν τσ΄έρχετ΄η ιδέα να με βγάλη βουλευτή !




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου