Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Ύμνος των Ριζοσπαστών



Εστάλη από Γερ. Γαλανό
Ο ΥΜΝΟΣ ΤΩΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΩΝ

 Μουσική: Νικολάου Τζανή-Μεταξά      Ποίηση: Γερασίμου Μαυρογιάννη
          (1825 – 1887)   (τον έγραψε το 1848)


Κι’ αν δεν κόπτη το σπαθί μου
Κι’ η αιχμή του αν δεν τρυπάει
Η ψυχή δεν λησμονάει
Πως επλάσθη Ελληνική.


Των εχθρών μισώ τα δώρα
Δεν τα θέλω, ας τα κρατήσουν
Τους μισώ κι’ ας με μισήσουν
Προτιμώ την φυλακήν.

Στο λαμπρό μέλλον μου ελπίζω
Βλέπων την ελευθεριά μου
Και ξεχάνω τη Σκλαβιά μου!
Θάλθη ολόλαμπρος Αυγή!

Θάλθη, Θάλθη, ναι, μια μέρα
Που θα ξεσχισθούν Συνθήκαι
Κι’ όποιος σε άλυσαις εμβήκε
Πάλι ελεύθερος θα βγή!

Είμαι Έλλην το καυχώμαι
Ξέρω την καταγωγή μου
Κι η Ελληνική ψυχή μου
Ελευθέρα πάντα ζή! *


*(Η στροφή αυτή του Ύμνου είναι πρόσθετη, Μακεδονικής προέλευσης)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου