Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Που “πονάει”, η Κυβερνητική Πολιτική ,στην καθημερινότητα του πολίτη;

ΔΕΙΤΕ  τη σημείωση του Κωστας Δελιακης.

“Το να χρησιμοποιείς καθημερινά, το γεγονός πως “έδιωξες ένα καθεστώς,που οδήγησε την χώρα στην φτώχεια,την εξαθλίωση και την κακομοιριά”,είναι ένα ζήτημα που έχει την βάση του στην πραγματικότητα,που όμως δεν είναι αρκετό,ως επιχείρημα,για να δικαιολογήσεις την αδυναμία σου, να εφαρμώσεις νέες,αποτελεσματικές πολιτικές,υπέρ των αδυνάμων πολιτών,σε ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ.Χρειάζεται να δείξεις,πως διαφορετικά το εννοείς αυτό εσύ και τι κάνεις για την ανατροπή, της καθεστωτικής αντίληψης,στην πράξη.” Προβληματισμός πολίτη.

Έχουμε,ένα θετικό παράδειγμα,γι αυτό,εάν δούμε τον “ανατρεπτικό” τρόπο,που λειτουργεί το σημερινό Υπουργείο των Εξωτερικών. Του Υπουργείου αυτού,ηγείται, κάποιος Υπουργός ,χαμηλών τόνων (που οι περισσότεροι Πολίτες αγνοούν ακόμη και το όνομά του),που όμως το αποτέλεσμα της δουλειάς ,που παράγει αυτός και οι συνεργάτες του,βγάζει “μάτια” και στον πιό άσχετο παρατηρητή, με την έξυπνή πολιτική,που εφαρμόζει. Ένα αποτέλεσμα που βγαίνει,με μεράκι και κυρίως με γνώση των κρυφών κανόνων,που διαμορφώνουν την νέα “ανατρεπτική” εξωτερική πολιτική,για την πατρίδα μας , σε ζητήματα που έως χτές θεωρούντο δεδομένα. Αίφνης ,τα “νέα εργαλεία” σκέψης, που εισήγε,στο πανάρχαιο πλέον,Κυπριακό πρόβλημα,έχει φέρει σε πολύ δύσκολη θέση την πολυδιαφημισμένη,Τουρκική διπλωματία,που δεν ξέρει ,πως να το αντιμετωπίσει. Η “καυτή πατάτα”,όπως θεωρείτο και ήταν ,το Σκοπιανό,έχει δρομολογηθεί με θετικό ήδη πρόσημο,που αμφιβάλαμε ακόμη και όταν ο Σέρβος ΥΠΕΞ,είχε αναφερθεί στο “λάθος” της Σερβικής διπλωματίας,να μην αναγνωρίσει τα Σκόπια ως FYROM,αλλά διαφορετικά. Οι σχέσεις στα Βαλκάνια παίρνουν ένα δρόμο τελείως διαφορετικό και πιό αποτελεσματικό ,όπως ,στο εγγύς μέλλον, θα δούμε.Το κορυφαίο γεγονός με τις πολυεθνικές συνεργασίες,για την αξιοποίηση των ενεργειακών αποθεμάτων της Ελληνικής ΑΟΖ της πατρίδας μας,με Ελλάδα ,Κύπρο, Αίγυπτο και Ισραήλ, όπως και η προβολή και ανάδειξη των αρχαιότερων Πολιτισμών του Πλανήτη ,που είναι η Κίνα, η Ινδία, το Ιράκ, το Ιράν, η Αίγυπτος, η Ελλάδα, η Ιταλία, το Μεξικό, το Περού και η Βολιβία, είναι αποτέλεσμα δουλειάς του Ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών. Το άν το επιλέγω ως παράδειγμα είναι για να δείξω και να γίνει κατανοητό,σε όλους ,πως το ΜΕΡΑΚΙ ,πρέπει να είναι το υψηλότερο προτέρημα του κάθε υπουργού,σήμερα.Μπορεί λοιπόν να φουσκώνεις από ικανοποίηση,όταν λές ότι γκρέμισες ένα επαχθές και επώδυνο καθεστώς για τους πολίτες,όταν όμως οι πολίτες γκρινιάζουν για την καθημερινότητά τους,κάποιο λόγο θα έχουν που το κάνουν.Η γκρίνια λοιπόν των πολιτών,έχει να κάνει με το γεγονός, πως κάποια Υπουργεία που ευθύνονται για το υψηλό κόστος στις τιμές των προϊόντων για τις ανάγκες της καθημερινότητας,όπως είναι οι τιμές στα προϊόντα των Σούπερ Μάρκετς ,δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, για να τις μειώσουν.Καθώς δεν μπορεί ,ενώ τα τελευταία χρόνια τα εισοδήματα των πολιτών, να έχουν μειωθεί κατά 40-50%, και οι τιμές στα Σούπερ Μαρκετς, να παραμένουν, στα πρό κρίσης επίπεδα, με τάσεις ανόδου.Δεν γίνεται και κάτι φταίει,στους αληθοφανείς υπολογισμούς,που κάνουν οι διάφοροι,υπηρεσιακοί παράγοντες,και οι Υπουργοί,δείχνουν να μήν τους αντιλαμβάνονται. Πως έχει όμως ,το θέμα με το ύψος των τιμών; Από την αρχή,θα ήταν χρήσιμο να πούμε,πως κύριο στοιχείο,ως επιχείρημα, των εταιρειών παραγωγής προϊόντων Σούπερ Μάρκετ,διατροφής και οικιακού καθαρισμού,για την διατήρηση των υψηλών τιμών τους,στα επίπεδα της πρό κρίσης εποχή,είναι η θεωρεία ,που κρύβει μιά αληθοφάνεια μέσα της, πως “για την διαμόρφωση του ύψους,των τιμών λιανικής πώλησης, αυτές καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό, κυρίως ,από την εισαγωγή των πρώτων υλών,που σαν εισαγώμενες που είναι,δεν ρωτούν,ούτε ενδιαφέρονται, για πιό λόγο,έχει μειωθεί το εισόδημά σου,τα προηγούμενα χρόνια”,που μαζί με το εργασιακό κόστος , τα μεταφορικά,και το κέρδος,με τα λοιπά έξοδα ,κατα βάση διαμορφώνουν,την τιμή λιανικής .Ως εδώ,το επιχείρημα αυτό,καλά στέκει. Υπάρχει όμως και μιά εταιρεία Γερμανικών συμφερόντων,στην Ελλάδα,που ανατρέπει αυτόν τον συλλογισμό και πουλά αντίστοιχα προϊόντα Σούπερ Μάρκετ και οικιακού καθαρισμού,που άν και έχει υψηλότερο εργατικό κόστος παραγωγής ,στην Γερμανία,καθώς και υψηλότερο κόστος μεταφοράς,λόγω απόστασης από την Γερμανία,που οι τιμές που προσφέρει,όχι μόνο στα προϊόντα δικής της εττικέτας ,αλλά και σε εκείνα τα ομοειδή και λεγόμενα επώνυμης μάρκας που κυκλοφορούν, είναι άκρως ανταγωνιστικά στις τιμές τους και φθηνότερα από τα Ελληνικά Σούπερ Μάρκετς και μάλιστα με ένα ποιοτικό έλεγχο παραγωγής των προϊόντων της,που κρίνεται ,από τους Έλληνες αγοραστές,εξαιρετικό. Μιά εταιρεία που μάλιστα ,όσες φορές έγινε αύξηση,στον Φ.Π.Α,στο παρελθόν,η αύξησή αυτή, δεν επιβάρυνε τις τιμές ,κι άν συνυπολογίσουμε, πως οι τιμές της,μένουν σταθερές και περιοδικά μειούμενες σε κάποια προϊόντα,όλον των χρόνο,τιμές που είναι ενιαίες,σε όλα τα υποκαταστήματά της,στην νησιωτική και την ηπειρωτική Ελλάδα,κάτι που,ως επισήμανση ,είναι ενδιαφέρουσα. Πως και γιατί συμβαίνει ,έτσι;

Με άνθρωπο λοιπόν,που συζήτησα που βρίσκεται κοντά στην εταιρεία και γνωρίζει από μέσα τα πράγματα,μου αποκάλυψε πως το ζήτημα ,έχει να κάνει, με μιά ιδιαίτερη αντίληψη στην φιλοσοφία που διαμορφώνει το ύψος της τιμής,της Λιανικής πώλησης, στην εταιρεία αυτή.Πολύ απλά σημαίνει,πως το προσδοκόμενο κέρδος της, δεν το διαμορφώνει ,άμεσα και πολύ,σε κάθε κομμάτι,αλλά με μικρό ποσοστο κέρδους και σε βάθος χρόνου ,στηριγμένο και στην διευρυμένη κατανάλωση που έχει, λόγο της βελτιωμένης του, τιμής. Το γεγονός αυτό,όμως έχει ως συνέπεια και η εταιρεία να κερδίζει,όσα υπολογίζει και να αναπτύσεται υγιώς, να είναι ανταγωνιστική,να οφελούνται οι καταναλωτές-πελάτες της ,αλλά κυρίως,που αυτό είναι το σημαντικότερο και μας αφορά,να διατηρείται έτσι το κόστος ζωής , σε χαμηλά και επιθυμητά επίπεδα.Καμμιά ιδιωτική επιχείρηση δεν λειτουργεί,ασκώντας ,κοινωνική πολιτική,αλλά για το κέρδος που παράγει η πώληση των προϊόντων της.Τα όσα αναφέρονται ,παραπάνω,ίσως θα μπορούσαν,να χαρακτηριστούν,ως συγκαλυμένη προβολή,της εν λόγω εταιρείας,εάν το ζήτημα της φιλοσοφίας της,δεν αφορούσε σε έκταση και προβληματισμό,όλο το φάσμα,του Λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα και ιδιαίτερα των Σούπερ Μάρκετ,που οι τιμές τους στα προϊόντα διατροφής,αποτελούν βρόγχο για την καθημερινότητα των πολιτών, καθώς κάποιοι ιδιοκτήτες τους θεωρούν λαθεμένα ,πως οι αποσβέσεις τους και το κέρδος τους πρέπει να γίνονται ,άμεσα και σε μηδέν χρόνο,επιβάλλοντας σε κάθε είδος , τέτοια τιμή,που είναι δυσανάλογη με τις ανάγκες των πολιτών, και τα όποια επιχειρήματά τους για την διατήρηση των τιμών τους στα ύψη,είναι έωλα και διάτρητα, παρά την αληθοφάνειά τους.

Αυτό σημαίνει,πως είναι χρέος της κυβέρνησης,να τους κατευθύνει σωστά,ελέγχοντας ή αλλάζοντας,τους Υπηρεσιακούς παράγοντες εκείνους,που έχουν ενταχθεί ή έχουν απορροφηθεί από την συλλογιστική εκείνη,που διατηρεί τις τιμές ,στα ύψη. Αφορά κάτι που πολύ συχνά λέγεται,πως “ δεν χρειάζεται κόπος,αλλά τρόπος”.Μόνο έτσι θα ωφεληθούν, αποτελεσματικά οι Πολίτες και θα νοιώσουν,ότι κάτι έχει αλλάξει.Γιατί στο τέλος ,η διαφορά της όποιας Κυβέρνησης, έχει σχέση και με διορθώσεις στον λάθος τρόπο,που οι προηγούμενοι,έβλεπαν τα πράγματα,κάνοντας αλλαγές χρήσιμες προς όφελος των αδύναμων πολιτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου