Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Δείτε τι συμβαίνει όταν διαγράφετε κάποιον από τους φίλους σας

Δείτε τι συμβαίνει όταν διαγράφετε κάποιον από τους φίλους σας
Γιωργος, παρατηρήσαμε ότι πρόσφατα διαγράψατε κάποιον από τους φίλους σας. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να βλέπει πλέον τις δημοσιεύσεις που κοινοποιείτε μόνο στους φίλους σας και εσείς δεν θα μπορείτε να βλέπετε τις αντίστοιχες δικές του δημοσιεύσεις. Μην ανησυχείτε. Δεν θα τον ενημερώσουμε ότι τον έχετε διαγράψει από τους φίλους σας.
— Η ομάδα βοήθειας του Facebook

Αν του απαντουσα!!
(αγαπητο  μου  φεις  σε ευχαριστω  πολυ  για  την ενημέρωση,, και  σπανιως  διαγραφω  φιλο.. συνηθως  με διαγραφουν  εμένα  (μπορω να αναφερω και πολλα ονοματα)  γιατι  δεν τους  ¨βολευουν   "αυτα  που  γραφω,, αλλα ορισμενες  στιγμες καποιους  υποτιθέμενους  φιλους  ειναι  η καλυτερη επιλογη απλα  να  κανεις   μια διαγραφή)
Παντως  ειμαι  πολυ ευτυχης  γιατι με το καιρο από τουτο το χαζοκουτι απεκτησα τρομερη γνωση,, και  αρκετους καλους  φιλους

και  ασχετα  με  την ανω ενημερωση προς  εμενα απο την ομαδα  φεις,, και  για  να αλαξουμε  και  θεμα ενας ακόμη σχολιασμος  απο  τον φιλο  Ομηριστη  Σπυρο  Ρ'οκκο
Έδεπα λοιπόνε με τη θεωρία σου που θέλει τσου Τάφιους τσού πειρατές να οργώνουν την περιοχή Εχινάδων και την οποία ασπάζομαι και επαυξάνω διότι λημέρια πειρατών ήτανε την εποχή του Ομήρου και όχι μόνο, υπάρχει πρόβλημα. Γι΄ αυτό φαίνεται πηαίνανε όλοι προς τσι Οξειές πριν κατευθυνθούν προς Κεφαλονιά – Ιθάκη! Τσου άρεσε το φυστίκωμα των πειρατών! Εφκείνοι οι πειρατές όπως γράφουνε τα αρχαία κείμενα, αφού σου τα παίρνανε όλα και γλύτωνες και από σκλάβος, σου προσφέρανε και ένα αγγειό με φιστίκια Αιγίνης ξεφλουδισμένα. Χα χα. Τέτοια να γράφεις να σε πάρουνε στο κυνήγι κάποιοι Θιακιοί και κάτι Νοτιοκεφαλλήνες! Επίσης με κάτι τέτοια με κάνεις και εμένα περισσότερο φίλο! Κάκα κα κα κα κα κα κα κα κα σε αναδημοσιευση λόγο ΑΗ-ΛΙΑ!! ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΚΟΥΠΙ


2 σχόλια:

  1. Φίλε απάντησα διαβάζοντας λάθος το «δική ΤΟΥ» άποψη σαν «δική ΜΟΥ» άποψη και πιθανολόγησα ότι το γράφεις εσύ!
    Με συγχωρείς λάθος, το παίρνω πίσω.
    Τώρα περί κακίας τυχερός είσαι άμα το ανακάλυψες τώρα, κάποιοι άλλοι το έμαθαν από τη κούνια τους.
    Μη κολλάς όμως σε κάτι τέτοια.
    Για να περνάς καλά, στα παλιά σου τα παπούτσια μεν, πρόσεχέ την δε.

    Χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φιλε Σπυρο,, από την συμπεριφορα πολλών εχω πάρει τα καλύτερα μαθήματα!!
    Στενοχωριεμαι για χαρη τους,, Με εχει αλάξει αρκετα η λογική της "ανεξάρτητης"
    περιγραφης πραγματων στον τόπο μου,, Σεβομαι του αρκετους πολυ καλούς φίλους ,, και τον για εμένα πολύ καλό αριθμο αναγνωστικότητας σε οτι γράφω, οι γνωσεις που απόκτησα μεσα από τις καταστάσεις που ξερω πολύ καλά ..με εχουν κάνει να ξερω να χειριστω ακόμη καλύτερα μελλοντικές καταστάσεις,, και συσικά όλα τα εμπόδια επιδη ειμαι θετικό και αισιοδοξο ατομό τα θεωρώ ότι μου συμβαινουν μόνο για μελλοντικο καλο
    Καλό μας Αυγουστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή