Σήμερα φτιάχνουμε τα κουλουράκια, τα γλυκά, και βάφουμε και τα αυγά..
Κεφαλλονίτισσες νοικοκυρές έψηναν όλη νύχτα για να τα βρούμε πρωί πρωί ζεστά και λαχταριστά.
Τραταριστείτε!
ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΜΑΣ, ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΥΣ ΧΩΡΙΑΝΟΥΣ ΜΑΣ ,ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ,, ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΤΙΣ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ kefaloniapress.gr
Ορέ τραταριζόμαστε αλλά κάπου μπερδεύτηκα Μεγάλη Πέμπτη ΄έχουμε ή Κυριακή του Πάσχα; Πάντως μη σας χαλάσουμε το χατήρι γιατί ως γνωστόν -ασθενής και δουνουτιασμένος αμαρτίαν ουκ έχειν-.
Ορέ τραταριζόμαστε αλλά κάπου μπερδεύτηκα Μεγάλη Πέμπτη ΄έχουμε ή Κυριακή του Πάσχα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως μη σας χαλάσουμε το χατήρι γιατί ως γνωστόν -ασθενής και δουνουτιασμένος αμαρτίαν ουκ έχειν-.
Το Δουνουτουδιασμένος πάει καλύτερα μάλλον.
ΑπάντησηΔιαγραφή