Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΓΙΑ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ



Επειδή  δημιουργώ σελίδες και άλμπουμ ανάλογα τις δράσεις στον τόπο μου,,!
 στο φέις,,(με περισσότερο ενδιαφέρον όπως έχετε καταλάβει τον αρχαιολογικό πλούτο της περιοχής μας),,,  ώστε να βρίσκω εύκολα κάθε φώτο που με ενδιαφέρει,, και  φυσικά δημόσια για όλους,, εχει δημιουργηθεί ένα θεματάκι,,στο οποίο δεν θα ήθελα να επεκταθώ την συγκεκριμένη στιγμή.
Το ίδιο συμβαίνει και με βιντεάκια μου φυσικά  !
σε μια τέτοια λοιπόν σελίδα,, κατασκευής και ιδέας  του ενός γιου  μου που συμμετέχει σε αυτήν την δράστηριοτητα  ,,εκ των σχολίων υπάρχεί και το κάτωθι!!

επειδη δεν ειναι επισημη σελιδα του Δημου οπου κ ανηκει η μαντολινατα, θελω οποιες φωτογραφιες ειναι κ το παιδι μου μεσα να κατεβουν..
στο  https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%B1/1412197659010784?fref=ts
και προχθές ανέβασα και μικρό βιντεάκι  

και λόγο ότι έγιναν παρόμοια παράπονα και για τις εκδηλώσεις που έχω δημοσιεύσει
του δημοτικού σχολείου,,  αναγκαστικά στο εξής και   λοιποί γονείς που θα με ενημερώσουν
για αυτό το πρόβλημα ,θα αποφεύγω  παιδιά τους   να τα έχει το πλάνο της φώτο, ενώ αν υπάρχουν εντός  φώτο,,θα αλειώνω τα πρόσωπα !
Και  η ανάρτησή μου έχει να κάνει  ,,λόγο και της Σημερινής  πρωινής γιορτής στο Δημοτικό,, που
όπως κάθε χρόνο από την ύπαρξη του POROSNEWS κάνω φωτορεπορτάζ,, και  βρίσκομαι στην δύσκολη θέση να κάνω επιλογή σε παιδιά που πρέπει να μην φωτογραφίζω, και ίσως νιώθουν άβολα!
και  μια προχθεσινή κοινοποίηση στο φεις!
(και λοιπά κακόβουλα σχόλια και απειλές),, και εύχομαι περαστικά!
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ κοινοποίησε σύνδεσμο.

σας ευχαριστώ όλους όσους ρίχνετε ένα βλέφαρο,, έχω μια μικρή γνώση του ότι ίσως η ενημέρωση στο χωριό μου να ενοχλεί κάποιους !!, αλλά προσπαθώ να την κάνω όσο το δυνατόν προσεκτικά,, και χωρίς να προκαλώ,! γράφω επώνυμα,και όποιος διαφωνεί τον καλώ να το κάνει το ίδιο επώνυμα!
Ελπίζω ότι τα γεγονότα για την περιοχή μας θα είναι πολύ σπουδαία,, και αξίζει κάποιος να προσπαθήσει να τα καταγράψει! τουλάχιστον σαν ιστορικό, όπως προσπαθώ να το κάνω ερασιτεχνικά  από χόμπι 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου