Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ

ΤΟ  ΝΕΟ ΕΙΔΟΣ  ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΑΣ  ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΑΣΗ!!!!!!!!
Ο   ΕΛΛΗΝΑΣ   ΕΦΕΥΡΕΙ  ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΚΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ  ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ  ΚΑΤΑΝΤΙΑ  ΤΗΣ  ΧΩΡΑΣ  ΜΑΣ..!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου