Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ


Αυτή η Βδομάδα των Παθών..... διπλά πως με πονάει Πάντοτε την Ανάσταση ............η ψυχή μου με ρωτάει Αν είναι φέτος η χρονιά ...........κι εμείς ν’ αναστηθούμε Που να βρω λόγια.... να της πω......... πως πεθαμένοι ζούμε...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου