Μοίραζε επιταγές χθες 31 Μαρτίου ο "δεν πληρώνω- δεν πληρώνω" αντιδήμαρχος Δημήτρης Πυλαρινός στους Αντιδήμαρχους .
1.835 ευρώ καθαρές μηνιαίες αποδοχές έχει ο κάθε Αντιδήμαρχος και από όσο μάθαμε πληρώθηκαν μόνο για τον Ιανουάριο /
Καιρός ήταν γιατί είχαν φθάσει οι άνθρωποι στο αμήν.
Το πότε θα ξαναπληρωθούν ; Aγνωστο. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου