Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 5 ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΤΙΣ 15:00 ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ, ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ!


dsc08693.jpg


  • ΟΙ  Φώτο   από την  περσυνή, μια όμορφη γιορτούλα που  ετοίμασαν τα παιδιά που συμμετέχουν στην ομάδα του κατηχητικού στον Πόρο.

  • Μαζί με την κατηχήτρια Κα Ελένη Δημάκη και ύπο την εποπτεία του Πάτερ Δανιήλ έγινε μία σημαντική εκδήλωση στα πλαίσια των χριστουγεννιάτικων ημερών. Σημαντική ήταν και η συμμετοχή εθελοντριών που ετοίμασαν νόστιμες λιχουδιές για να γευτούν οι μικροί μας φίλοι.
  • Ας είναι όλοι τους καλά!!!

 dsc08694.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου