Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟΝ ΤΗΛΕΒΟΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ!!,,

ενα  μεγάλο ευχαριστώ  στον τηλεβόα Κεφαλονιας ,,και τον φίλο Σπύρο Ματιάτο  για  το πολύ καλό  διαφιμιστικό  στη πολύ καλή ιστοσελίδα του  Τηλεβόα!!
δείτε την ολόκληρη στον σύνδεσμο  http://tilevoaskefalonias.blogspot.gr/2012/06/fotis-family.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου