Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Ένα βαγόνι γεμάτο νεκρούς στο μετρό της Αθήνας



Από το μπλογκ bananas

Άνοιξα τα μάτια λίγο πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι. Αυτό συμβαίνει τις μέρες του άγχους. Πρώτη σκέψη της ημέρας ‘δεν έχω πληρώσει τη δεη’. Γαμώ τη δεή, η επόμενη σκέψη. Το αντίδοτο του άγχους κοιμάται δίπλα μου. Ευτυχώς. Μέχρι να φτάσω στο μετρό η δεη έχει γίνει μια δουλειά που θα ταχτοποιήσω αύριο.
ΔΕΙΤΕ  ΤΗΝ  ΣΥΝΕΧΕΙΑ  ΣΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου