Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΑ ΜΑΓΙΟ ΣΑΣ , ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ!!


Στους 37 βαθμούς ο υδράργυρος ...
Για όσους βιαστήκαν να φυλάξουν το μαγιό τους, την ΠΑΤΗΣΑΝ!!
Το διήμερο Τρίτη-Τετάρτη (25-26/9) το θερμόμετρο θα δείξει 36-37 βαθμούς (Θεσσαλία) και Αττική 33-35!Όλη η εβδομάδα θα θυμίζει καλοκαίρι...
Καλά μπάνια παιδιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου