Στους 37 βαθμούς ο υδράργυρος ... Για όσους βιαστήκαν να φυλάξουν το μαγιό τους, την ΠΑΤΗΣΑΝ!! Το διήμερο Τρίτη-Τετάρτη (25-26/9) το θερμόμετρο θα δείξει 36-37 βαθμούς (Θεσσαλία) και Αττική 33-35!Όλη η εβδομάδα θα θυμίζει καλοκαίρι... Καλά μπάνια παιδιά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου