Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΒΟΛΑΤΡΕΣ



ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΒΑΘΥ..



  • Kefalonites Karabolatres ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΕΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΛΟΙΟ ΑΜΕΣΑ...

  • Giorgos Dellaportas ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.



    Dionysis Gerolymatosδημοσίευσε στονKefalonites Karabolatres

    Φωτογραφία: Να και ο Καλβος μας οπως κατα τη γνωμη μου θα επρεπε να ειναι, αν ηταν ετσι προσωπικα δεν θα ειχα κανενα απολυτως προβλημα με το βαπορι... 

Η εξαιρετη φωτογραφια ανοικει στον Κωνσταντινο Γιαννουλακη και την ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ στη ζωγραφικη την εκανε ο Γιωργος Τριλιβας. Πραγματικα ειναι μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλεια. Ποιες ειναι οι αλλαγες που ομορφαινουν, γεμιζουν ομορφα και κανουν αρμονικοτερο το βαπορι; 

Πρωτη οτι το ενα και μοναδικο ντεκ κλειστων χωρων επεκτεινεται προς πλωρα εως το πλωριο μπαλκονι το οποιο διατηρει και αφαιρειται το χτισιμο του στα τελευταια μετρα πρυμα ωστε να "σβηνει" ομορφοτερα αλλα και να δημιουργηθει ενας εξωτερικος χωρος πρυμα. Ετσι το βαπορι αποκτα πολυ περισσοτερους εσωτερικους χωρους επιβατων, πραγμα που εχει επιτακτικη αναγκη, δυο ομορφους εξωτερικους χωρους πλωρα και πρυμα και γινεται ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ομορφοτερο γιατι δεν ειναι χτισμενο πισωβαρα, πραγμα που δεν ταιριαζει σε κανενα βαπορι. Τουλαχιστον αν ηθελαν ντε και καλα μισο κλειστο ντεκ ας το εκαναν απο πλωρα μεχρι τη μεση και να σβηνει πρυμα. Δευτερη αλλαγη ειναι η επιπεδοποιηση αυτου του ντεκ το οποιο χανει τα σκαλοπατακια αλα παλιο Επτανησος που εχει ωστε το ντεκ να ειναι στο ιδιο επιπεδο και να ψηλωσει λιγο η γεφυρα. Θεωρω πως καποιες φορες το ψηλωμα της γεφυρας ομορφαινει και αλλες φορες ασχημαινει ενα βαπορι. Εν προκειμενω εγινε το πρωτο. Τριτη αλλαγη η προσθηκη καμπινων αξιωματικων πισω απο τη γεφυρα στο τελευταιο ντεκ επιβατων. Ελπιζω να σας αρεσει αυτη η εικονικη αλλαγη.

    Να και ο Καλβος μας οπως κατα τη γνωμη μου θα επρεπε να ειναι, αν ηταν ετσι προσωπικα δεν θα ειχα κανενα απολυτως προβλημα με το βαπορι...

    Η εξαιρετη φωτογραφια ανοικει στον Κωνσταντινο Γιαννουλακη και την ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ στη ζωγραφικη
     την εκανε ο Γιωργος Τριλιβας. Πραγματικα ειναι μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλεια. Ποιες ειναι οι αλλαγες που ομορφαινουν, γεμιζουν ομορφα και κανουν αρμονικοτερο το βαπορι;

    Πρωτη οτι το ενα και μοναδικο ντεκ κλειστων χωρων επεκτεινεται προς πλωρα εως το πλωριο μπαλκονι το οποιο διατηρει και αφαιρειται το χτισιμο του στα τελευταια μετρα πρυμα ωστε να "σβηνει" ομορφοτερα αλλα και να δημιουργηθει ενας εξωτερικος χωρος πρυμα. Ετσι το βαπορι αποκτα πολυ περισσοτερους εσωτερικους χωρους επιβατων, πραγμα που εχει επιτακτικη αναγκη, δυο ομορφους εξωτερικους χωρους πλωρα και πρυμα και γινεται ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ομορφοτερο γιατι δεν ειναι χτισμενο πισωβαρα, πραγμα που δεν ταιριαζει σε κανενα βαπορι. Τουλαχιστον αν ηθελαν ντε και καλα μισο κλειστο ντεκ ας το εκαναν απο πλωρα μεχρι τη μεση και να σβηνει πρυμα. Δευτερη αλλαγη ειναι η επιπεδοποιηση αυτου του ντεκ το οποιο χανει τα σκαλοπατακια αλα παλιο Επτανησος που εχει ωστε το ντεκ να ειναι στο ιδιο επιπεδο και να ψηλωσει λιγο η γεφυρα. Θεωρω πως καποιες φορες το ψηλωμα της γεφυρας ομορφαινει και αλλες φορες ασχημαινει ενα βαπορι. Εν προκειμενω εγινε το πρωτο. Τριτη αλλαγη η προσθηκη καμπινων αξιωματικων πισω απο τη γεφυρα στο τελευταιο ντεκ επιβατων. Ελπιζω να σας αρεσει αυτη η εικονικη αλλαγη.
    Φωτογραφία: ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΤΡΑ-ΣΑΜΗ-ΙΘΑΚΗ ΑΠΟ 1/11.
ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΣΑΒΒΑΤΟ: ΣΑΜΗ - ΠΙΣΑΕΤΟΣ 06:45, ΠΙΣΑΕΤΟΣ - ΣΑΜΗ 07:25, ΣΑΜΗ - ΠΑΤΡΑ 08:30, ΠΑΤΡΑ - ΣΑΜΗ 13:30, ΣΑΜΗ - ΠΙΣΑΕΤΟΣ 17:15, ΠΙΣΑΕΤΟΣ - ΣΑΜΗ 17:50 . 
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ Η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΡΕΣ. ΑΛΛΙΩΣ: ΠΙΣΑΕΤΟΣ - ΣΑΜΗ 13:15, ΣΑΜΗ - ΠΑΤΡΑ 14:30, ΠΑΤΡΑ - ΣΑΜΗ 19:00, ΣΑΜΗ - ΠΙΣΑΕΤΟΣ 22:30 . 
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ;;;

    ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΤΡΑ-ΣΑΜΗ-ΙΘΑΚΗ ΑΠΟ 1/11.
    ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΣΑΒΒΑΤΟ: ΣΑΜΗ - ΠΙΣΑΕΤΟΣ 06:45, ΠΙΣΑΕΤΟΣ - ΣΑΜΗ 07:25, ΣΑΜΗ - ΠΑΤΡΑ 08:30, ΠΑΤΡΑ - ΣΑΜΗ 13:30, ΣΑ
    ΜΗ - ΠΙΣΑΕΤΟΣ 17:15, ΠΙΣΑΕΤΟΣ - ΣΑΜΗ 17:50 .
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ Η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΡΕΣ. ΑΛΛΙΩΣ: ΠΙΣΑΕΤΟΣ - ΣΑΜΗ 13:15, ΣΑΜΗ - ΠΑΤΡΑ 14:30, ΠΑΤΡΑ - ΣΑΜΗ 19:00, ΣΑΜΗ - ΠΙΣΑΕΤΟΣ 22:30 .
    ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ;;;

    • Kefalonites Karabolatres ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΘΑ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΕΙ ΣΤΗ ΣΑΜΗ. ΕΑΝ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΑΕΤΟΥ ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ ΚΤΛ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΒΑΘΥ.

    • με λενε νικο κιονιοτης αμα παει και στο βαθυ θα φτανει την αλλη μερα

    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΑΛΛΑ ΕΤΑΞΑΝ!!

    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ http://porosnews.blogspot.gr/2012/10/blog-post_3974.html

      porosnews.blogspot.com


      Η συναισθηματική φόρτιση απέραντη την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές...Ήταν 26 Ιουλίου του 2003 όταν το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ήρθε για πρώτη φορά στην Κεφαλονιά, στο Αργοστόλι...Για να ξεκινήσει ταξίδια λίγες μέρες αργότερα, στις 7 Αυγούστου του ’03, υπό την πλοιαρχία του Καπετάν Δημήτρη Μαρκέτου στη γραμμή Κυλλήνη-Ληξούρι-Αργοστόλι και Κυλλήνη-Πόρο. Σηματοδοτούσε την επαναδραστηριοποίηση των Στριντζαίων στην ακτοπλοία, μιας οικογένειας με μεγάλη παράδοση στη θάλασσα και ιδιαίτερα στις γραμμές του Ιονίου.
      Μετά από 9 χρόνια αδιάκοπης παρουσίας στις γραμμές της Κεφαλονιάς, το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ έχοντας πληγεί από τις συνέπειες του οικονομικού μαρασμού που βιώνει η ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια, ετοιμάζεται να εγκαταλείψει την ακτοπλοία ακολουθώντας την πορεία του άλλου πλοίου της εταιρείας που άφησε έντονο το στίγμα του και θα αποζητείται για καιρό από τους Κεφαλονίτες και δη τους Θιακούς παρά τα 38 του χρόνια, του πρωτοπόρου ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ. 
      Το τελευταίο ταξίδι του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ στη γραμμή θα είναι μεθαύριο Τετάρτη 31/10. Έπειτα θα αναχωρήσει για τον Πειραιά με αβέβαιο μέλλον...Τέλος, θα θέλαμε μέσα από αυτές τις γραμμές να εξάρουμε τον άψογο επαγγελματισμό του καπετάν Μάκη Κατσαίτη ο οποίος μέχρι και την τελευταία στιγμή δίνει τον καλύτερό του εαυτό για την εξυπηρέτηση του κοινού και την ανακούφιση του πληρώματός του.
      Για τις γραμμές που παραλείψαμε, υποσχόμαστε όταν βρούμε χρόνο να ετοιμάσουμε ένα ολοκληρωμένο αφιέρωμα στα πλοία της Strintzis Ferries και τα πληρώματά τους.
      από το group στο facebook: Kefalonites Karabolatres

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου