Σε 48ωρη απεργία συμμετέχουν οι ναυτεργάτες της Κέρκυρας την Πέμπτη 31/1 και την Παρασκευή ½, αντιδρώντας στο πολυνομοσχέδιο του Υπ. Ναυτιλίας.
Η απεργία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας ξεκινά στις 6 το πρωί της Πέμπτης 31 Ιανουαρίου και χαρακτηρίζεται από τους ναυτεργάτες ως προειδοποιητική.
Γιατί αντιδρούν οι ναυτεργάτες
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας αντιδρά με αυτό τον τρόπο στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας «Ανασυγκρότηση και άλλες διατάξεις» στο οποίο επέρχονται σημαντικές αλλαγές στα εργασιακά των ναυτικών και στον κλάδο της ακτοπλοΐας.
Σύμφωνα με τις νέες τροποποιήσεις του πολυνομοσχεδίου, μειώνεται από 1ης Νοεμβρίου μέχρι και 31ης Μαρτίου η οργανική σύνθεση του ξενοδοχειακού και βοηθητικού προσωπικού των επιβατηγών και οχηματαγωγών πλοίων, που εκτελούν δρομολόγια συνολικής απόστασης από το λιμάνι αφετηρίας μέχρι το λιμάνι προορισμού, 30 ναυτικών μιλίων.
Επίσης, ο πλοιοκτήτης μπορεί κατά τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου να αντικαταστήσει το πλοίο με άλλο, ιδίου είδους, ανάλογης ή μικρότερης μεταφορικής ικανότητας και να δρομολογήσει ένα επιπλέον κατά τη θερινή περίοδο. Σύμφωνα με στελέχη της ΠΝΟ, αν ο πλοιοκτήτης αλλάξει ένα μεγάλο πλοίο με ένα μικρότερο, αυτό σημαίνει άμεσα και μείωση της δύναμης του αριθμού των ναυτικών πάνω σε αυτό.
Το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας «Ανασυγκρότηση και άλλες διατάξεις» δόθηκε ήδη στα κόμματα της συγκυβέρνησης, προκειμένου να διατυπώσουν τις παρατηρήσεις τους, πριν αυτό κατατεθεί στη Βουλή. Σημειώνεται δε ότι η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία συγχαίρει τον Υπουργό Κ. Μουσουρούλη για αυτή «την σπουδαία και εποικοδομητική πρωτοβουλία που ανέλαβε χωρίς να υπολογίσει το πολιτικό κόστος και τις αντιδράσεις των θιγόμενων φορέων».
Σύμφωνα με τις νέες τροποποιήσεις του πολυνομοσχεδίου, μειώνεται από 1ης Νοεμβρίου μέχρι και 31ης Μαρτίου η οργανική σύνθεση του ξενοδοχειακού και βοηθητικού προσωπικού των επιβατηγών και οχηματαγωγών πλοίων, που εκτελούν δρομολόγια συνολικής απόστασης από το λιμάνι αφετηρίας μέχρι το λιμάνι προορισμού, 30 ναυτικών μιλίων.
Επίσης, ο πλοιοκτήτης μπορεί κατά τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου να αντικαταστήσει το πλοίο με άλλο, ιδίου είδους, ανάλογης ή μικρότερης μεταφορικής ικανότητας και να δρομολογήσει ένα επιπλέον κατά τη θερινή περίοδο. Σύμφωνα με στελέχη της ΠΝΟ, αν ο πλοιοκτήτης αλλάξει ένα μεγάλο πλοίο με ένα μικρότερο, αυτό σημαίνει άμεσα και μείωση της δύναμης του αριθμού των ναυτικών πάνω σε αυτό.
Το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας «Ανασυγκρότηση και άλλες διατάξεις» δόθηκε ήδη στα κόμματα της συγκυβέρνησης, προκειμένου να διατυπώσουν τις παρατηρήσεις τους, πριν αυτό κατατεθεί στη Βουλή. Σημειώνεται δε ότι η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία συγχαίρει τον Υπουργό Κ. Μουσουρούλη για αυτή «την σπουδαία και εποικοδομητική πρωτοβουλία που ανέλαβε χωρίς να υπολογίσει το πολιτικό κόστος και τις αντιδράσεις των θιγόμενων φορέων».
ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΦΩΤΟ ΑΒΡΑΑΜ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου